تابش : به دلیل اینکه بهانه دست AFC ندهیم به برگزاری بازی رضایت دادیم + فیلم

مدیر عامل باشگاه سپاهان : به دلیل منافع ملی و سلامت هواداران راضی برگزاری بدون تماشاگر این دیدار شدیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، مسعود تابش ، مدیر عامل باشگاه سپاهان در مورد لغو دیدار سپاهان و پرسپولیس در لیگ برتر گفت: ما دو ساعت قبل می‌خواستیم از هتل راه بیفتیم اما حدود هزار تماشاگر مقابل هتل ما ایستاده بودند و اجازه حرکت اتوبوس را به ما نمی‌دادند. در نهایت با همکاری نیروی انتظامی اتوبوس ما حرکت کرد. ما هم می‌خواستیم زودتر به ورزشگاه برسیم و آماده‌تر وارد زمین شویم.

او ادامه داد: فقط به خاطر منافع ملی حاضر شدیم با پرسپولیس بدون تماشاگر بازی کنیم، زیرا ممکن است میزبانی از تیم ملی فوتبال ایران هم گرفته شود و بازی‌های امروز باید به هر ترتیب انجام شود.

قوانین متفاوت در جام حذفی و لیگ برتر

مسعود تابش در مورد تأخیر زیاد در برگزاری این دیدار اظهار داشت: پرسپولیس 3 تا 4 ساعت برای فینال جام حذفی متوقف شد و صبر کرد. اکنون هم ما مجبور شدیم که دیرتر راه بیفتیم و دیرتر به ورزشگا رسیدیم. به هر حال آن 7 دقیقه معروف را همه یادشان است. امروز هم بازیکنان ما با یک تمرین کششی مختصر در رختکن وارد زمین شدند و بازی برگزار می‌شود.

وی در خصوص لغو شدن بازی سپاهان و پرسپولیس بیان کرد: ما تلاش زیادی کردیم که با توجه به حساسیت بازی، این جدال به تعویق بیافتد. با مقام‌های کشوری هم صحبت کردیم که این بازی به تعویق افتد و مشخص شد که به دلیل منافع ملی باید برگزار شود.

تابش ادامه داد: ما مشکلی ما بازی بدون تماشاگر نداشتیم و فقط خواهان این بودیم که این دیدار به تعویق بیافتد. این بحث پیش آمد که ممکن بحث میزبانی ایران دچار مشکل شود و تیم ملی ایران نتواند مقابل بحرین وعراق میزبانی کند. سعودی‌ها هم از این فرصت می‌توانند سوءاستفاده کنند و به همین دلیل و بحث منافع ملی به ناچار قبول کردیم. 

به دلیل ازدحام معطل شدیم

وی افزود:‌ تماش تلاشمان را کردیم که به استادیوم برسیم ولی به دلیل ازدحام زیاد معطل شدیم. ساعت 4 و 25 دقیقه به ورزشگاه رسیدیم و اینکه اصلا نیازی نیست که تدارکات ما به زمین بیاید. بازیکنان ما در راهروها مشغول گرم کردن بودیم و آماده بازی مقابل پرسپولیس بودیم. 

مدیرعامل باشگاه سپاهان در جواب به اظهارات باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه سپاهانی‌ها نمی‌خواستند این بازی برگزار شود اظهار داشت:‌ ما آماده بازی بودیم و به ناظر بازی اطلاع داده بودیم. اینکه می‌گویند تدارکات نیامد این طور نیست و بازیکنان ما گرم می‌کردند. چطور در بازی جام حذفی 4 ساعت این بازی به تاخیر افتاد و باعث و بانی این اتفاق نیز تماشاگران پرسپولیس بودند. گفتیم به ما زمان بدهید زیرا که به دلیل ازدحام نتوانستیم به ورزشگاه برسیم. راهروها موکت شده است و بازیکنان ما مشغول گرم کردن بودند. ما هم قسم شده بودیم که به این بازی برویم.

تابش گفت: اینکه سپاهان آمده بود که بازی نکند کذب محض است و همین الان تیم پرسپولیس بیاید ما بازی می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این سوال که اگر نتیجه بازی امروز سپاهان و پرسپولیس به سود سرخ‌پوشان اعلام شود واکنش باشگاه سپاهان چه خواهد بود، بیان کرد: قطعاً اعتراض می‌کنیم، چون به نظرمان امروز حق و حقوق‌مان ضایع شد. امروز باید با حضور 50 هزار تماشاگر این بازی را برگزار می‌کردیم که ناگهان شب گذشته اعلام شد که این بازی باید بدون حضور هواداران برگزار شود.

اعتراض خواهیم کرد تا حقمان ضایع نشود

او افزود: قطعاً اگر بازنده اعلام شویم، اعتراض خواهیم کرد تا حق‌مان ضایع نشود. نمی‌دانم چرا همیشه بازی‌های ما با پرسپولیس حاشیه دارد.

مسعود تابش در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است کار به فیفا کشیده شود یا خیر، اذعان کرد: قدم به قدم جلو خواهیم رفت. انشالله این اتفاق رخ نمی‌دهد، چون نمی‌خواهیم فقط برای امروز و فردا در فوتبال فعالیت کنیم.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: لغو بازی سپاهان و پرسپولیس در لیگ برتر 
افشین پیروانی تیم پرسپولیس را از زمین بیرون کشید 
درگیری شدید هواداران سپاهان با یگان ویژه