کریمی : بازی ها را لغو کنند/فوتبال بدون تماشاگر معنا ندارد + فیلم

بازیکن تیم فوتبال استقلال : ما در مسابقه با هم درگیر هستیم و اگر شیوع کرونا مهم است باید بازی ها را لغو کنند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، علی کریمی ، بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران مقابل تیم ذوب آهن گفت: 3 امتیاز مسابقه مهم بود که خوشحالیم آن را گرفتیم. می‌خواستیم با این پیروزی در بالای جدول بمانیم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال افزود: متأسفانه بازی بدون تماشاگر برگزار شد و این یک امتیاز منفی برای ما بود. حضور تماشاگران به تیم ما کمک می‌کند.

فوتبال بدون تماشاگر معنا ندارد

کریمی درباره اینکه دیدار سپاهان و پرسپولیس به خاطر همین عدم حضور تماشاگران برگزار نشد ادامه داد: من نمی‌توانم نظر بدهم. اگر شیوع بیماری مهم است باید همه بازی‌ها لغو می‌شد. فوتبال بدون تماشاگر بی‌معنی است. باید تصمیمی گرفته شود که به ضرر تیم‌ها و مردم نشود.

او در مورد اینکه آیا فقط تماشاگران در معرض ابتلا به ویروس کرونا قرار دارند و این شامل بازیکنان نمی‌شود، گفت: ویروس که در ابتدا نشان نمی‌دهد اما چون بازیکنان در مسابقه با هم درگیر هستند ممکن است به یکدیگر منتقل کنند.

کریمی در مورد حضور اسکوچیچ در تیم ملی، افزود: او در تیم‌هایی که حضور داشته شاید زیاد قوی نبوده اما نتیجه گرفته و تیم‌هایش فوتبال خوبی بازی کردند.

هرچه در توان داشتم گذاشتم

او در مورد عملکرد خود اظهار داشت: 8 روز بود به دلیل سرماخوردگی شدید تمرین نکردم و امروز هم به خاطر تیم و اینکه مصدومان تیم زیاد بود هر چه در توان داشتم گذاشتم.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: محمدزاده : بابت اشتباهم روی گل دوم از هواداران و بازیکنان عذرخواهی می کنم + فیلم   
چشمی : امیدوارم بازی ها لغو شود/ یک بار هم داوری به سود ما باشد + فیلم 
اسماعیلی فر : گل استقلال آفساید بود / مدیران فکری به حال سرمربی بکنند + فیلم 
 نتیجه و خلاصه بازی استقلال 2 – ذوب آهن 1 + فیلم