جامپ شات رودی گی پیروزی اسپرز را مقابل سانز رقم زد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در هفته شانزدهم رقابت های ان بی ای، سه شنبه شب تیم سن آنتونیو اسپرز میزبان  فینیکس سانز بود و توانست میهمان خود را 126-124 مغلوب سازد.

رودی گی با یک جامپ شات حیاتی در لحظات آخر نتیجه مساوی را بر هم زد تا پیروزی را نصیب اسپرز کند. گی در دقایق پایانی بازی را در دست خود گرفته بود ودر تقابل صبورانه با کلی اوبر، مدافع سانز، در 6 ثانیه پایانی یک پرتاب زیبا و تمام کننده انجام داد و اسپرز را به سومین برد پیاپی خود رساند.  

لامارکوس آلدریج با 29 امتیاز و 14 ریباند بیشترین امتیاز را برای اسپرز گرفت. بازیکنان دیگری که امتیازات دو رقمی برای اسپرز کسب کردند برتنز (18)، مارکو بلینلی (17)، گی (16)، دریک وایت (15)، پتی میلز (12) و برایان فوربس (12) بودند.

برای سانز، بوکر بالاترین امتیاز را کسب کرد. او با 38 امتیاز و 14 ریباند موفق به ثبل دبل دبل شد. جمال کراوفورد 22 امتیاز، میکال بریجز 17 امتیاز، جکسون  و اوبر هر یک 14 امتیاز و ریچوان هولمس 10 امتیاز افزودند.

این نهمین باخت متوالی سانز بود که دومین روند طولانی شکست در این فصل محسوب می شود. با این نتیجه، اسپرز در جایگاه ششم کنفرانس غرب قرار دارد و سانز با رتبه پانزدهم در قعر جدول کنفرانس غرب است.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای