سید صالحی، سرپرست پدیده شد

پس از آن‌که حسین بادامکی که فصل گذشته مسئولیت سرپرستی تیم فوتبال پدیده خراسان را برعهده داشت، حاضر به ادامه همکاری با عنابی‌پوشان نشد و حتی مصاحبه‌های تندی را هم بر علیه فرهاد حمیداوی مطرح کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، پس از آن‌که حسین بادامکی که فصل گذشته مسئولیت سرپرستی تیم فوتبال پدیده خراسان را برعهده داشت، حاضر به ادامه همکاری با عنابی‌پوشان نشد و حتی مصاحبه‌های تندی را هم بر علیه فرهاد حمیداوی مطرح کرد، مدیران باشگاه برای لیگ بیست و یکم و پس از تکمیل کادرفنی، به دنبال انتخاب یک سرپرست جدید رفتند.

از همان ابتدا نام چند چهره فوتبالی و البته غیرفوتبالی مطرح شد که جدی‌ترین آن‌ها سیدمهدی سیدصالحی بود؛ مهاجم سابق استقلال و پرسپولیس که سابقه بازی در تیم‌های دیگر از جمله سپاهان، تراکتور، استقلال خوزستان، پیکان، سایپا و گسترش فولاد را هم در کارنامه‌اش دارد، پس از پایان دوران بازی خود که حدود 6 سال از آن می‌گذرد، دیگر سمتی را در فوتبال نپذیرفته است.

سیدصالحی که در کلاس‌های مربیگری هم شرکت کرده، اما با این‌حال به جرگه مربیان اضافه نشده و قصد دارد تا در قامت یک مدیر و سرپرست فعالیت پس از دوران بازی خود را آغاز نماید؛ پس از چند نوبت مذاکره با مدیران پدیده سرانجام عصر امروز طی حکمی به عنوان سرپرست باشگاه منصوب شد.

بیشتر بخوانید:
سید صالحی: شانس قهرمانی استقلال و فولاد در جام حذفی برابر است
سید صالحی: دیاباته به استقلال جان داد/ بازیکنان استقلال مشکل دفاع فردی دارند
سیدمهدی سیدصالحی: نبودن مجیدی کنار تیم به استقلال لطمه زد

انتهای پیام /