نویدکیا: دیدار پرسپولیس و سپاهان برای هر دو تیم فوق العاده مهم است

سرمربی سپاهان گفت: شاید مساوی به درد هیچ تیمی نخورد اما بازی ای هم نیست که مربیان بتوانند در آن خیلی ریسک کنند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محرم نویدکیا درمورد بازی پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر اظهار داشت: واقع بینانه این است که نیازی نیست مربیان درمورد این بازی توضیح بدهند زیرا برای هر دو تیم فوق العاده مهم است. قطعا برای ما خیلی مهم است زیرا با توجه به فاصله ۵ امتیازی با پرسپولیس، این بازی می‌تواند ما را به بالای جدول نزدیک‌تر کند. از دست دادنش هم می‌تواند شرایط سپاهان را در ادامه راه خیلی سخت‌تر کند.

وی ادامه داد: فوق العاده بازی مهمی است زیرا هر دو تیم به بردن آن نیاز دارند. شاید مساوی به درد هیچ تیمی نخورد اما بازی ای هم نیست که مربیان بتوانند در آن خیلی ریسک کنند. امیدوارم مثل همیشه بازی خوبی انجام داده و در کنارش نتیجه خوبی هم بگیریم.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: واقعا پرسپولیس، تیم قابل احترامی است که از لحاظ کیفیت، فوتبال خیلی خوبی بازی می‌کند. باید به این تیم احترام گذاشت و فردا روزی است که باید با تمام وجودمان تلاش کنیم. برای کسب حداکثر امتیاز باید تمام تلاش خود را کرده و اشتباهات مان را به کمترین حد برسانیم. در مسائل فنی باید خیلی خوب باشیم و باید دوندگی خیلی زیادی داشته باشیم تا نتیجه خوبی بگیریم.

نویدکیا خاطرنشان کرد : محمدرضا مهدی زاده را برای بازی فردا در اختیار نداریم اما سایر بازیکنان مان حضور دارند. مسعود ریگی هم محروم است و شرایط پیچیده ای برای دیدار با پرسپولیس نداریم. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم.

بیشتر بخوانید:

ساغلام:فردا ماندن ما در لیگ برتر قطعی می‌شود
حسینی: آنالیز خوبی از تیم شهرخودرو داشتیم/خداراشکر بازیکن محرومی نداریم
مهاجری: فرصتی برای اشتباه نداریم/باید از اعتبار تیم دفاع کنیم

انتهای پیام/