آبی ها پایان فروردین شارژ می شوند

عادتمند مدیر عامل جدید استقلال این روزها دغدغه های بسیاری دارد که عمده ترینش تهدید های بین المللی و پرونده های پرداخت به بازیکنان سابق و فعلی خارجی است .

این روزها استقلال با مشکلات مالی عدیده ای دست و پنجه نرم می کند. “از پول خبری نیست” جمله ای است که در صحبت با اطرافیان باشگاه استقلال اعلام می شود هیچ کس خبر ندارد آیا حساب های باشگاه استقلال در پایان فروردین ماه شارژ خواهد شد یا خیر. دو روز قبل وریا غفوری طی یک گفت و گوی اینستاگرامی اعلام کرد اولین باری است که می بیند شب عید بازیکنان هیچ دریافتی نداشته اند

سعادتمند مدیر عامل جدید استقلال این روزها دغدغه های بسیاری دارد که عمده ترینش تهدید های بین المللی و پرونده های پرداخت به بازیکنان سابق و فعلی خارجی است و البته این مبالغ با واحد ارزهایی مانند دلار و یورو است که از شانس بد سعادتمند آنها نیز در اوج و بالاترین نرخ های چند ماه اخیر هستند.

چند روز قبل فردی که در صفحات اینستاگرام خود را حامی مالی استقلال معرفی کرده طی مصاحبه ای مقابل باشگاه قول واریز مبلغ قابل توجهی تا پایان فروردین ماه به حساب باشگاه را داد که به نظر با اوضاع مالی این روزها و کمبود نقدینگی در دستگاه ها و بنگاه های اقتصادی منافات دارد.