آقازادگان: آرزویم این است عضو ثابت تیم ملی شوم/ حجاب ما پلی به سوی موفقیت است

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تیم ملی بسکتبال بانوان ایران این روزها خود را برای حضور در رقابت‌های غرب و کاپ آسیا آماده می‌کند که قرار است مرداد و شهریورماه برگزار شود.

فاطمه آقازادگان که سابقه حضور در تیم ملی جوانان را دارد و حالا در تیم ملی بزرگسالان برای حضور در مسابقات کاپ آسیا آماده می‌شود، در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: تمرینات از فروردین به طور مداوم شروع شده است و سطح تمرینات بسیار خوب است. زمانی که تمرین نداریم باز هم ورزشکار در شهر خودش تمرینات را به صورت مستمر انجام می‌دهد. ما برنامه‌ داریم و براساس آن ویدئو می‌گیریم تا مربی چک و ارزیابی کند.

وی افزود: تجربه بسیار خوبی است که از رده سنی جوانان در بزرگسالان حضور داشته باشی. تمرین با ورزشکاران بزرگسال که تجربه زیادی دارند باعث پیشرفت ما هم می‌شود. حضور از تیم جوانان به بزرگسالان همراه با استرس هست چون بهترین‌های ایران در این رده هستند اما همین که من با آنها تمرین می‌کنم برایم تجربه جدید است. احساس خوبی دارم. یکی از آرزوهای من این است که عضو تیم باشم و فیکس بازی کنم اما اینکه چه زمانی به این هدفم برسم نمی‌دانم اما تمام تلاشم را برای رسیدن به این هدف به کار می‌گیرم.

آقازادگان در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنی در ترکیب اصلی تیم ملی برای حضور در مسابقات کاپ آسیا باشی، عنوان کرد: هنوز انتخاب سرمربی قطعی نشده و هر چیزی که مربی تصمیم بگیرد همان خواهد شد. در حال حاضر 21 ورزشکار در اردو هستند. من تمام تلاشم را می‌کنم و هدفم این است پای ثابت تیم ملی بزرگسالان باشم اما همه چیز بستگی به نظر مربی دارد که چه چیزی صلاح بداند.

ملی‌پوش بسکتبال کشورمان درباره حضور در مسابقات کاپ آسیا در رده سنی جوانان و شرکت در این رقابت‌ها با پوشش اسلامی، خاطرنشان کرد: چون اولین مسابقه برون‌مرزی ما بعد از تصویب حجاب بود، نگاه خاصی روی تیم ملی ایران بود. رسانه‌ها وقتی با ورزشکاران ایرانی مصاحبه می‌کردند می‌گفتیم حجاب پلی به سوی موفقیت است. این حجاب باعث می‌شود ما هر روز پیشرفت کنیم. 

منبع: فارس