احتمال برکناری حمید استیلی از سرپرستی تیم ملی

گویا اسکوچیچ مدعی شده که تمرکزش روی مسائل فنی تیم ملی است و نمی تواند همزمان حواسش به رعایت اصول و قوانین در اردوی تیم ملی باشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، گفته می‌شود در جلسه هم اندیشی هئیت رئیسه فدراسیون فوتبال که پیش از جلسه ابقای اسکوچیچ در ساختمان فدراسیون فوتبال برگزار شد، دراگان اسکوچیچ مطالب تندی را در خصوص عملکرد حمید استیلی سرپرست تیم ملی بیان می کند و بی نظمی های درون اردوی تیم ملی را متوجه عملکرد او می‌داند و معتقد است تا زمانی که از اتفاقات درون اردو بی خبر باشد نمی‌تواند با متخلفان و بازیکنانی که مرتکب بی نظمی می‌شوند برخورد کند.

گویا اسکوچیچ مدعی شده که تمرکزش روی مسائل فنی تیم ملی است و نمی تواند همزمان حواسش به رعایت اصول و قوانین در اردوی تیم ملی باشد، به همین دلیل طبیعی است برخی بی نظمی ها در اردوی تیم ملی شکل بگیرد.

پس از طرح این مسائل در جلسه، در نشست مشترک هئیت رئیسه و کمیته فنی نیز این موضوع مطرح می‌شود و برخی حاضرین در جلسه از عملکرد استیلی به صورت غیر مستقیم انتقاد می‌کنند و خواستار برخورد جدی با حاشیه سازان می‌شوند، که حاصل این اتفاق بیانیه فدراسیون فوتبال خطاب به ملی پوشان می‌شود که به روئیت تمام اعضای هئیت رئیسه می‌رسد.

هرچند که با توجه به رابطه دوستانه بسیار نزدیک میان ماجدی و استیلی امکان این اتفاق بسیار بعید به نظر می رسد مگر اینکه سرپرست تحت فشار قرار گیرد و تصمیم به عبور از استیلی بگیرد که طبیعتا این موضوع نیز برای ماجدی هزینه بر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

وقتی تیم ملی اولویت اول حمید استیلی نیست!
تیم کیهیل در کنار حمید استیلی
استیلی : استقلالی ها بی نظمی کردند اخراج شدند

انتهای پیام /