از تهران تا تبریز مسیری که هر روز عوض میشود

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، هافبک دفاعی سایپا که فصل گذشته عملکرد خوبی از خودش به جا گذاشته بود از شروع فصل نقل و انتقالات اسم رضا اسدی در سبد خرید تمام مدعی ها دیده میشد.
پرسپولیس،استقلال،تراکتور و حتی سپاهان تیمی که اسدی در آن رشد کرده بود خواهان جذب او شدند.
در روز های که استقلال فرشید باقری را به دلیل مصدومیت در اردوی پیش فصل به همراه نداشت و حتی علی کریمی که قرارداد خود را با آبی ها تمدید نکرده بود و جدایی روزبه چشمی به فکر خرید یک هافبک جوان و با تجربه بود رضا اسدی گزنیه اصلی برای جایگزینی این پست در استقلال بود اما عدم توافق مالی بین اسدی و باشگاه استقلال شایعه ی پیوستن این بازیکن به پرسپولیس را قوت بخشید.

اما پرسپولیس با داشتن بشار رسن ، احمد نورالهی ، کمال کامیابی نیا و محسن ربیع خواه نیازی به اسدی در ترکیب خود نداشت ولی تنها احتمال حضور اسدی در پرسپولیس این بود که شاید پرسپولیس بخواهد این بازیکن را به عنوان سهمیه زیر ۲۵ سال جذب کند.
اما تراکتور شاید محتمل ترین گزینه برای رضا اسدی باشد زیرا پرسپولیس و استقلال و سپاهان پرونده نقل انتقالات خود را تا حدی بسته اند و علاقه ی به جذب گزنیه جدید ندارند طبق شنیده ها این بازیکن روز های گذشته مذاکراتی با مدیران تراکتور داشته و اگر اتفاق خاصی نیافتد این بازیکن را در فصل جدید باید در لباس تراکتور دید.

کسری احراری