استقبال هواداران پرسپولیس از رفتن طارمی به تراکتور!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، بعد از جدایی لی اروین و آنتونی استوکس دو مهاجم گلزن تراکتورسازی، مالک این باشگاه درصد تقویت خط حمله نیمش است. به همین دلیل این روزها شایعه مذاکره جذی تراکتوری ها با مهدی طارمی مطرح شده است.

طارمی که که به قصد پیشرفت در فوتبال خود، پرسپولیس را ترک کرد حالا اوضاع خوبی در الغرافه ندارد و هواداران این تیم از خراب کردن موقعیت ها توسط این بازیکن حسابی کلافه شدند و حتی در نظرسنجی رای به جدایی این بازیکن دادند. آنها معتقدند با پولی که طارمی می گیرد بازیکنان باکیفیت تری می‌توان جذب کرد.

تمامی این حواشی دست به دست هم داد تا شایعه انتقال اقای گل سابق لیگ برتر به تراکتورسازی تبریز بیش از پیش جدی شود. حضور اشکان دژاگه و مسعود شجاعی و احسان حاج صفی سه ملی پوش ایران نیز این شایعه را قوت بخشیده است.

اما عجیب‌ترین نکته در این موضوع به واکنش هواداران پرسپولیس در قبال مذاکره باشگاه تراکتور با طارمی برمی‌گردد، جایی که بسیاری از پرسپولیسی‌ها واکنش منفی به این مذاکره نشان ندادند و در فضای مجازی قویاً اعلام کردند آینده طارمی و این که می‌خواهد در کدام تیم بازی کند، کوچک‌ترین اهمیتی برای‌شان ندارد.