استقلال در آستانه محرومیت نقل و انتقالاتی و کسر امتیاز

باشگاه استقلال این روزها درگیر پرونده های زیادی در فیفا است و اگر مطالبات شاکیان خود را پرداخت نکند با دردسرهای زیادی روبرو خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،باشگاه استقلال این روزها شاکیان زیادی در فیفا دارد و باید مطالبات شاکیان خود را بزودی پرداخت کند تا دچار دردسر های زیادی نشود.اگر استقلال مطالبات را پرداخت نکند احتمال دارد با جریمه محرومیت نقل و انتقالاتی یا کسر امتیاز روبرو شود که اگر این اتفاقات بیافتد استقلال با شرایط بدی روبرو خواهد شد.

مدیرعامل جدید به دنبال حل مشکلات استقلال

احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال که چند هفته ایی است که کار خود را آغاز کرده است این روزها به دنبال حامی مالی جدید است تا بتواند برخی مطالبات استقلال را پرداخت کند تا شرایط کمی بهتر شود و استقلال از خطر جریمه های سنگین به دور باشد.

بهزاد غلامپور مربی دروازبان های استقلال در واکنش به این موضوع گفت:امیدوارم با آمدن اقای سعادتمند مشکلات استقلال حل شود و ایشان بتوانند جلوی محرومیت از نقل و انتقالات و کسر امتیاز را بگیرند تا تیم استقلال با آرامش خاطر به کار خود ادامه دهد.فعلا مطالبات بازیکنان و کادر فنی باید در اولویت قرار گرفته و ان‌شاءالله سعادتمند بتواند به بهترین شکل مشکلات را حل کند.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: داریوش یزدانی : استقلال استراماچونی مدر‌ن‌ترین فوتبال را بازی می‌کرد