اسماعیل عبادی: هنوز نمی‌دانم به تیم ملی دعوت شدم یا نه

دارنده مدال نقره جهانی لهستان گفت: هرچند در انتخابی تیم ملی نفر دوم کامپوند مردان شدم، اما چون رکورد ورودی را نزدم، نمی‌دانم به تیم ملی دعوت می‌شوم یا خیر؟

به گزارش شبکه لحظه و به نقل از ایسنا:

اسماعیل عبادی افزود: اگرچه در انتخابی تیم ملی تیروکمان با زدن رکورد 702 نفر دوم کامپوند مردان شدم، اما چون رکورد ورودی تعیین شده از سوی کادر فنی 705 بود، متاسفانه هیچ کدام از کمانداران حتی ملی‌پوشان تیم ملی موفق به زدن رکورد ورودی نشدند و هنوز مشخص نیست با این رکورد به تیم ملی دعوت می‌شوم یا خیر؟ به هر صورت برای حضور در تیم ملی منتظر تصمیم کادرفنی و سرمربی تیم ملی هستم.

وی گفت: چون بعد از بازیهای آسیایی به مدت دو هفته تمرین نداشتم این مساله سبب افت رکوردم شده بود، به طوری که قبل از بازیهای آسیایی رکوردم 707 تا 708 بود، اما در انتخابی رکوردی بهتر از 702 را نتوانستم به ثبت برسانم. البته از عملکردم با توجه به این که تمریناتم زیاد نبود، راضی بودم. قطعا اگر به تیم ملی دعوت شوم تمریناتم را به طور مرتب پیگیری خواهم کرد تا دوباره رکوردم را افزایش دهم.

دارنده مدال نقره بازیهای جهانی لهستان با بیان این که اگر به تیم ملی دعوت شوم تلاش خواهم کرد تا بهترین عملکرد را در مسابقات قهرمانی جهان که خرداد سال آینده در هلند برگزار می‌شود داشته باشم، خاطرنشان کرد: با توجه به ناکامی‌ که در بازیهای آسیایی جاکارتا داشتم بعد از دعوت شدن به تیم ملی تمرینات خود را به طور فشرده پیگیری خواهم کرد تا در مسابقات قهرمانی جهان به مدال دست پیدا کنم. قطعا برای رسیدن به چنین هدفی از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد.

وی در پایان درباره حضور دوباره مجید احمدی در راس تیم ملی کامپوند گفت: احمدی جزو مربیان خوب کشور است و حضور دوباره وی در تیروکمان سبب می‌شود تا کامپوند دوباره به جایگاه قبلی خود بازگردد. تیم کامپوند در گذشته در رنکینگ دوم جهان بود، الان نوزدهم جهان است. امیدوارم با حضور دوباره احمدی بتوانیم جایگاه بهتری را در کامپوند رقم بزنیم.