اسپانسر جدیداستقلال : نه برای خودم تبلیغ می‌کنم و نه دنبال منافعی می‌گردم

سال‌هاست که در کشور نروژ مقیم هستم. نه در ایران پرونده‌ای دارم و نه از وام بانکی استفاده می‌کنم. کارت پایان خدمتم را همین چند وقت پیش از ایران دریافت کردم و مشکلی برای سفر به ایران ندارم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، ایمان ابراهیمی اسپانسر جدید تیم فوتبال استقلال گفت :

با سلام خدمت هواداران محترم باشگاه استقلال تهران موارد زیر را به اطلاع شما می رسانم:

سال‌هاست که در کشور نروژ مقیم هستم. نه در ایران پرونده‌ای دارم و نه از وام بانکی استفاده می‌کنم. کارت پایان خدمتم را همین چند وقت پیش از ایران دریافت کردم و مشکلی برای سفر به ایران ندارم. بعد از پایان قرنطینه در نروژ و باز شدن خطوط هوایی، به ایران سفر خواهم کرد تا در باشگاه محبوبم استقلال حاضر شوم

از جناب مهندس سعادتمند، مدیرعامل محترم باشگاه استقلال به دلیل اعتماد کردن به بنده تشکر می کنم. کمک‌های بسیار ناقابلی به استقلال صورت دادم و این کمک‌ها تا پایان هفته به صورت قابل توجهی بالا خواهد رفت. اعتماد ایشان و هواداران به بنده باعث مباهات است و این اعتماد را از دست نمی‌دهم

بعد از لطف جناب سعادتمند، حملات فراوانی در فضای مجازی به بنده صورت گرفته است که البته از سوی وکیل من پیگیری خواهد شد. مدارک و مستنداتی پیرامون کمک‌های مالی بنده به استقلال در سال‌های اخیر وجود دارد که در صورت لزوم منتشر می‌شود؛ اگر چه قصدی برای این کار ندارم.

تاکید مدیرعامل محترم استقلال حفظ آرامش هواداران است و به این خواسته احترام می‌گذارم

نه برای خودم تبلیغ می‌کنم و نه دنبال منافعی می‌گردم. برای تیم محبوبم استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم. از جناب سعادتمند بابت اعتمادشان تشکر مجددی می‌کنم و به کمک‌های مالی خود به باشگاه ادامه می دهم. از هواداران عزیز نیز تقاضا دارم تا اسیر شایعه سازی ها در فضای مجازی نشوند.