اسکوچیچ: مشکل تیم ملی فقط صبحانه بود؟

به من گفته اند که بازی با اروگوئه قطعی شده است. من تیمی را پیشهاد نداده ام.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در جایگاه سرمربی، من نباید تیمی را پیشنهاد بدهم. به همین خاطر این انتخاب را به دست فدراسیون سپردم. اگر فقط مشکل صبحانه بوده نشان می‌دهد بقیه موارد درست انجام شده است. ما توانستیم سریع‌تری صعود را به جام جهانی رقم بزنیم حالا چرا فقط به صبحانه می‌پردازند! قطعاً بازیکنان در مورد مسائلی مثل صبحانه تصمیم گیر نیستند و فقط باید به بازی کردن فکر کنند. درخواستی که از بازیکنان هست این است که بهترین عملکردشان را در تمرین و بازی نشان دهند.

وی افزود: حریف اول ما انگلیس است که همه چیزش مشخص است. باید با ایمان و انگیزه بالا قدم در میدان بگذاریم تا این فاصله‌ها را پر کنیم. ولز هم شباهات زیادی دارد به انگلیس از نظر بازیکن و سبک بازی. این دو تیم خیلی خوب هستند. فکر می‌کنم که ذهنیت در مورد آمریکا این است که آنها تیم سابق هستند اما این تیم هم تغییرات زیادی داشته است. ما باید برای سه بازی مهم و سخت آماده شویم.

اسکوچیچ در پایان گفت: صحبت‌هایی در مورد اردوی قبلی مطرح می‌شود که یک استثنا بود. به خاطر برخی مشکلات مجبور بودم تعداد زیادی را دعوت کنم اما در اردوی بعدی تعداد استاندارد خواهد بود. باید بازیکنان تیم‌های مختلف را ببینم. سفری به ترکیه خواهم داشت تا تیم‌هایی که آنجا بازی دارند را تماشا کنم. همیشه سعی کرده ام بهترین بازیکنان که آماده هستند را به اردو دعوت کنم.

بیشتر بخوانید:
اختلاف میان اسکوچیچ و استیلی بالا گرفت
بازگشت اسکوچیچ به ایران تاخیر افتاد
فرزاد آشوبی: اسکوچیچ اقتدار نشان ندهد، جام جهانی را نخواهد دید

انتهای پیام /