افشای لیست جدید خرید بازیکنان استقلال

باشگاه استقلال در تلاش برای بخدمت گیری دو بازیکن خارجی در پست مهاجم و وینگر است و مذاکرات خوبی با چند بازیکن خارجی داشته است و به زودی حضور آنها در اردوی تیم قطعی می شود.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ استقلال در فصل نقل و انتقالات هنوز بازیکنان مد نظرش را جذب نکرده است. سعید عزت اللهی، علیرضا بیرانوند و یاسین سلمانی از جمله بازیکنانی هستند که استقلال می خواست اما بیرانوند نیامد و سلمانی و عزت اللهی هم از استقلال دور شده اند. با این حال به نظر می‌رسد استقلال برای جذب امیرحسین حسین زاده اقدام کرده و این توافق به انجام برسد. استقلال محمدرضا خالدآبادی و آریا برزگر و چند بازیکن خارجی نیز به خدمت خواهد گرفت.

استقلال سخت درتلاش بود، محمد محبی و مهدی قایدی را حفظ کند اما هر یک از این بازیکنان به تنهایی به اندازه سقف قرارداد ۴ بازیکن برای استقلال (نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان) هزینه به همراه داشتند، به همین خاطر باشگاه خیلی از رفتن این دو بازیکن ناراحت نیست. بازگرداندن رافائل سیلوا هم جواب نداد.

استقلال با مهرداد محمدی، آرمین سهرابیان و ایمان سیلمی قرارداد امضاء کرده است و در روزهای آینده آریا برزگر و محمد رضا خالدآبادی از تیم ملی امید به ترکیب استقلال اضافه می شوند. حضور این دو بازیکن در اردوی تیم آبی قطعی شده است.

باشگاه استقلال در تلاش برای بخدمت گیری دو بازیکن خارجی در پست مهاجم و وینگر است و مذاکرات خوبی با چند بازیکن خارجی داشته است و به زودی حضور آنها در اردوی تیم قطعی می شود. امیر حسین حسین زاده بازیکن سابق آبی‌ها هم سخت مورد توجه استقلال است و باشگاه می کوشد حضور او را درترکیب تیم نهایی کند.

در صورت عدم حضور عارف غلامی در اردوی تیم آبی استقلال یک مدافع میانی خارجی به خدمت خواهد گرفت و بازیکنان زیر ۲۳ سال یعنی یاسین سلمانی و محمد حسین اسلامی هم با درخواست باشگاه استقلال برای حضور در اردوی تیم آبی مواجه شده اند. با این نفرات لیست تیم استقلال برای فصل جاری بسته می‌شود.

به جز این بازیکنان حضور بازیکنان دیگری در استقلال مطرح نیست. سه بازیکن خارجی در صورت عدم تمدید قرارداد عارف غلامی به همراه امیر حسین حسین زاده خریدهای اصلی استقلال در روزهای آینده خواهند بود. شاید هم یکی از بازیکنان خارجی استقلال تورس باشد. در صورتی که تورس به استقلال بیاید آبی‌بخها دیگر حضور سعید مهری را در اردوی تیم دنبال نخواهند کرد.

انتهای پیام/