انقلاب بلغاری برای رسیدن به المپیک

بلغارستان عزم خود را برای حضور در الم÷یک 2028 جزم کرده است.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ فدراسیون والیبال بلغارستان برای نخستین بار قصد دارد قراردادی بلند مدت به بازیکنان تیم‌های ملی زنان و مردان این کشور پیشنهاد دهد تا در نهایت سهمیه المپیک 2028 لس‌آنجلس برای بلغارها به دست آید.

لیوبو گانف، رئیس فدراسیون والیبال بلغارستان در مورد طرح جدید و انقلابی خود گفت: به گروهی 25 نفره از بازیکنان، قراردادی 5 ساله پیشنهاد خواهیم کرد تا سرمربی تیم ملی مطمئن باشد که در فصل‌ بازی‌های بین‌المللی 25 بازیکن را تمام و کمال در اختیار دارد.

رئیس فدراسیون والیبال بلغارستان ادامه داد: ما نیز موظف خواهیم بود تا همه امکانات مورد نیاز کادر فنی و بازیکنان را از تجهیزات ورزشی گرفته تا بیمه مهیا کنیم. اگر بازیکنی در این دوره مصدوم شد از حمایت کامل فدراسیون برخوردار است و هزینه‌های درمان و ریکاوری او پرداخت خواهد شد.

گانف گفت: در این شرایط، کادر فنی و بازیکنان تیم ملی بلغارستان باید صریحاً و صددرصد برای شرکت در همه مسابقات پیش رو آماده بوده و هدف نهایی آنها کسب سهمیه المپیک 2028 باشد. اگر بازیکنی می‌خواهد یک سال از تیم ملی دور باشد و در کنار همسر خود استراحت کند، جایی در پروژه ما ندارد. طرح ما پیچیده است ولی تلاشی جدی برای کسب سهمیه المپیک خواهد بود.

منبع تسنیم

انتهای پیام/