بازی‌های آسیایی| موسوی: هدفمان فقط کسب طلاست

کاپیتان تیم ملی والیبال گفت: فقط طلای این مسابقات نیازهای ما را برطرف می‌کند و توقعات مان را قبل از انتخابی المپیک برآورده می‌کند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ سید محمد موسوی کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به اینکه به نظر می‌رسد تیم ایران بازی‌های سبکی را پشت سر می گذارد، گفت: واقعا این بازی ها سخت تر از بازی جلو تیم‌های بزرگ تورنمنت است، چون حفظ انگیزه سخت است.

وی افزود: جلوی تیم ضعیف تر بازی کردن، انگیزه داشتن و ۱۰ صبح واقعا راحت نیست. خدا را شکر که توانستیم ببریم و امیدوارم مرحله بعد هم موفق باشیم و بتوانیم مدال طلا را بگیریم. فرقی نمی کند برابر چه تیمی مرحله بعد باید بازی کنیم. باید تمام توان مان را بذاریم. فقط طلای این مسابقات نیازهای ما را برطرف می کند و توقعات مان را قبل از انتخابی المپیک براورده می کند و باید این اتفاق ان شالله بیافتد.

موسوی در خصوص پرواز طولانی و سخت از چین به برزیل برای انتخابی المپیک عنوان داشت: جزییات پرواز را نمی دانم اما تقریبا ۲۸ ساعت فقط روی هوا هستیم باید خیلی حرفه ای زندگی کنیم و هر روز تمرین وزنه داریم و هنوز کارهای بدنی مان را ادامه می دهیم که اوج مان بماند برای ریو. امیدوارم زودتر به آنجا برسیم.

پایان پیام/