بررسی هفته چهارم لیگ برتر انگلیس (لیگ جزیره)

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، رقابت های لیگ برتر انگلیس در هفته چهارم با بازی لیورپول و نیوکاسل از ساعت 16:00 پیگیری می شود.

لیورپول – نیوکاسل

لیورپول در ۲۳ بازی خانگی برابر نیوکاسل در لیگ جزیره شکست ناپذیر بوده است، این در حالیست که آنها در همه این مسابقات موفق به گلزنی شده اند (۵۸ گل و ۱۲کین شیت).

برایتون- برنلی

%۳۱ شوت های تیم برنلی در این فصل لیگ جزیره توسط اشلی بارنز زده شده است (۱۵شوت از مجموع ۴۸ شوت) ؛ تنها تیمو پوکی از نوریچ سیتی درصد شوت بیشتری نسبت به بارنز در تیم خود به ثبت رسانده است (۳۴%).

منچستر یونایتد – لستر سیتی

از زمانیکه براندن راجرز در ۳ مارچ به عنوان سرمربی لستر سیتی کار خود را با تیم در لیگ جزیره شروع کرد آنها تاکنون ۲۵ امتیاز بدست آورده اند. تنها لیورپول و منچستر سیتی در این زمان با ۴۰ و ۳۷ امتیاز، عملکرد بهتری نسبت به آنها داشته اند.

شفیلد یونایتد – ساوتهمپتون

از ۱۴ بازیکن انگلیسی که در این فصل برای اولین بار در لیگ جزیره به میدان رفته اند، ۶ نفر (۴۳%) آنها از تیم شفیلد یونایتد بوده اند : دین هندرسون، جک کانل، جان لاندسترم، جرج بالدوک، لوک فریمن و بن اوسبورن.

تاتنهام – کریستال پالاس

تاتنهام در هر هشت مسابقه اخیر خود در لیگ برتر برابر کریستال پالاس پیروز بوده است. بیشترین رکورد پیروزی پیاپی آنها در بالاترین سطح از لیگ، ۹ بازی برابر بلکپول و ۱۰ بازی برابر بیرمنگام بوده است که این دو رکورد در سال ۱۹۶۴ متوقف شد.

ولورهمپتون – چلسی

تامی آبراهام می‌تواند به سومین بازیکن با ۲۱ سال سن یا کمتر تبدیل شود که در سه بازی پیاپی لیگ برتر موفق به دبل می شود ؛ بعد از کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۰۶ و دله آلی در سال ۲۰۱۷.

نوریچ سیتی – منچستر سیتی


سرخیو آگوئرو در پنج بازی اخیر لیگ برتری خود برابر نوریچ سیتی که از ابتدا به میدان رفته است بر روی هشت گل تاثیر مستقیم گذاشته است (۵گل و ۳ پاس گل).

بورنموث – اورتون

جاشوا کینگ در هفت مسابقه خود در لیگ برتر برابر اورتون بر روی هفت گل تاثیر مستقیم گذاشته است (۴گل و ۳پاس گل).

واتفورد – آرسنال

پیر امریک اوبامیانگ از زمان آغاز کار خود با آرسنال از فوریه ۲۰۱۸ روی ۴۴ گل این تیم در لیگ برتر تاثیر مستقیم داشته است (۳۵گل و ۹پاس گل) ؛ تنها محمد صلاح در این بازه ی زمانی بر روی گلهای بیشتری تاثیر گذاشته است (۵۲).

استون ویلا – وستهام

وستهام از فصل ۲۰۱۲/۱۳ بهترین شروع خود را در لیگ جزیره بعد از انجام چهار مسابقه در لیگ برتر تجربه می کند، زمانی که آنها تحت هدایت سم آلردایس هفت امتیاز با انجام این تعداد بازی بدست آوردند.