بر فراز سن پائولو هیچ لک لکی شاد نخواهد بود!

لیورپول مدعی در هفته دوم دور رفت رقابت های لیگ قهرمانان اروپا نتوانست در برابر ناپولی نتیجه ای بهتر از شکست کسب کند تا آنچلوتی بلای جان یورکن کلوپ شود.

به گزارش شبكه لحظه و به نقل از ورزش١١ : در یکی از جذاب ترین دیدار های شب دوم از هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا دو تیم لیورپول و ناپولی از گروه C در استادیوم سن پائولو شهر ناپل به مصاف یکدیگر رفتند تا نبرد بزرگ قدرت های سختکوش در برابر چشمان تیفوسی های همیشه در صحنه شکل بگیرد.

در جریان این دیدار حساس که نبرد تفکرات کارلو آنچلوتی و یورگن کلوپ دو مربی بزرگ جهان فوتبال در شهر ناپل بود، نیمه نخست آن بسیار پربرخورد و پرفشار دنبال شد تا آنفیلدی ها با مالکیت بیشتر توپ بتوانند بر روی دروازه ناپولی خطر آفرین شوند.

 

در نیمه دوم بازی این ناپولی بود که توپ و میدان را در دست گرفت تا آنفیلدی ها با جشم دوختن به ضد حملات به عقب رانده شوند و ناپولی یکی پس از دیگری موقعیت های خود را از دست بدهد تا در نهایت در دقیقه 3+90 لورنزو اینسینیه تیر خلاص را بر پیکر آنفیلدی هال وارد کند و گل 3 امتیازی این بازی را به تیم خود هدیه کند!

 

لیورپول با پذیرش این شکست، رسما رتبه صدرنشینی خود را از دست داد تا پاری سن ژرمن با تفاضل گل بهتر بتواند بر صدر جدول حکمرانی کند و ناپولی نیز بدل به یک مدعی هم رده با آنها شود و سرنوشت گروه C  با سه تیم 3 امتیازی پیچیده تر  از هرزمانی شود.