بهبود ركورد اختصاصى مس: 111 روز بدون شكست

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ مس رفسنجان همچنان تنها تيم فوتبال باشگاهى ايران است كه در بيش از 100 روز گذشته در هيچ مسابقه رسمى شكست نخورده است. اين همان مس رفسنجانى است كه در نيم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر در مجموع ۱۵ بازی، ۸ شکست را در کارنامه به ثبت رسانده و یکی از مدعیان سقوط محسوب می‌شد.

مس از بازی هفته چهاردهم برابر استقلال خوزستان که سوم دی برگزار شد و با نتیجه دو بر یک به سود آبی‌های اهواز تمام شد دیگر در هیچ مسابقه لیگ و جام حذفی شکست نخورد و تا بازی روز ۲۴ فروردین برابر پیکان در هفته بیست و سوم لیگ برتر این رکورد به ۱۱۱ روز شکست‌ناپذیری می‌رسد.

شاگردان نویدکیا در کنار استقلال تهران تنها تیم‌های لیگ برتر هستند که در نیم‌فصل دوم لیگ هیچ بازی را واگذار نکردند اما استقلالی‌ها علی‌رغم شکست‌ناپذیری در لیگ، ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ یعنی حدود ۳۵ روز پیش در جام حذفی برابر همین مس شکست خوردند.

بر این اساس رکورد اختصاصی شکست ناپذیری مس در بیش از سه ماه گذشته و در بازی‌های رسمی همچنان به‌صورت اختصاصی پایدار مانده و باید دید تیم متحول شده محرم در ادامه بازی‌های لیگ و جام حذفی تا چه مقطعی می‌تواند این رکورد را بهبود بخشد.

انتهای پیام/