بهترین فصل فوتبالی رشفورد در پیش است

مارکوس رشفورد پیش‌بینی کرد که در این فصل ۴۰ گل بزند تا رکورد گلزنی‌ وین رونی در منچستریونایتد را بشکند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ و به نقل از بی ساکر، وین رونی با ۲۵۳ گل  در صدر فهرست گلزنان تاریخ یونایتد قرار دارد اما رشفورد ۲۵ ساله با امضای قراردادی ۵ ساله شرایط خوبی دارد تا بتواند روزی به این رکورد برسد. ۳۰ گلی که او فصل گذشته زد باعث شد تا رشفورد به رکورد ۱۲۳ گل برای یونایتد برسد.

رشفورد در پاسخ به سوالی درباره رسیدن به رکورد تاریخی رونی در یونایتد گفت: شما هرگز نمی‌دانید قرار است چه اتفاقی بیفتد اما من تمام تلاشم برای گلزنی و برای پاس گل دادن است. قطعا این احتمال وجود دارد که این اتفاق بیفتد. من در واقع با وین رونی در مورد آن صحبت کرده‌ام. او از من خواست که این کار را انجام دهم. امیدوارم این فرصت را پیدا کنم تا آن را محقق کنم.

مهاجم منچستریونایتد در مصاحبه‌ای با گری نویل گفت که معتقد است اگر بتواند فصل آینده آمادگی خود را حفظ کند، می‌تواند ۴۰ گل بزند. او افزود: قبل از فصل گذشته، همیشه می‌گفتم باید به ۲۰ گل برسم که برای یک وینگر آمار خوبی است اما در فصل قبل، من به عدد ۳۰ رسیدم، بنابراین باید تلاش کنم و رکورد گلزنی‌ام را فراتر ببرم. در اواخر فصل قبل، من با چند مصدومیت دست و پنجه نرم کردم و شرایط خوبی نداشتم. اگر مصدوم نشوم و احساس راحتی کنم می توانم  ۳۵ یا ۴۰ گل در فصل جدید به ثمر برسانم. تجربیات شگفت‌انگیزی در یونایتد داشتم. جام‌هایی کسب کردم ولی مصمم به کسب جام‌های بیشتر در سال‌های آینده هستم. می‌توانم به شما اطمینان دهم که همه توانم را برای کمک به تیم انجام دهم.

این مهاجم که سال ۲۰۱۶ اولین بازی‌اش را برای یونایتد انجام داده است تاکنون ۳۵۹ بازی انجام داده و ۱۲۳ گل برای این باشگاه به ثمر رسانده است و فصل گذشته ستاره یونایتد بود. رشفورد فصل گذشته ۳۰ گل در تمام رقابت‌ها به ثمر رساند تا جایزه بهترین بازیکن سال را به دست بیاورد. درخشش رشفورد به یونایتد کمک کرد تا در جمع چهار تیم برتر لیگ برتر باشد و به لیگ قهرمانان صعود کند.

یونایتد اکنون یک دهه تمام را بدون قهرمانی در لیگ برتر سپری کرده ولی امیدوار است این فصل با هدایت تن‌هاخ هلندی بتواند با سیتی برای کسب قهرمانی تلاش کند. با حضور تن‌هاخ و کسب سهمیه لیگ قهرمانان، پیشرفت‌هایی به دست آمده و برخی امیدوارند که این بار یونایتد برای قهرمانی تلاش کند.

انتهای پیام