تارتار: وقتی تعصب هواداران ملوان را می‌بینم بیشتر کار می‌کنم

سرمربی ملوان به ستایش از تماشاگران و بازیکنان ملوان پرداخت و گفت با دیدن تعصب هواداران بیشتر کار می‌کند.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه،مهدی تارتار بعد از پیروزی یک بر صفر ملوان برابر تیم هوادار گفت: قبل از بازی باید از هواداران تشکر کنم. یک تعدادی خود را به ورزشگاه رساندند. حیف است که این ورزشگاه بیشتر از این تماشاگر نداشته باشند. از کسانی که آمدند تشکر می‌کنم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم. از همان شروع بازی برای بردن بازی کردیم. این بازیکنان باعث افتخار من هستند. بازیکنان بسیار خوبی از نظر اخلاقی و فنی هستند. امیدوارم دیده شوند. بارها درباره آن‌ها گفتم که بازیکنان خوبی هستند.

وی افزود: خوشحالیم که شهر ما، انزلی خوشحال است. می‌دانم در شهر چه خبر است. حیف نیستیم با آن‌ها خوشحالی کنیم. امیدوارم به خاطر دل هواداران این روند را ادامه دهیم. واقعا کار ما سخت شده و امیدوارم بازیکنان با تلاش بیشتر و تمرکز بالاتر این روند را ادامه دهند.

سرمربی ملوان درباره تجربه بهترین فصل فوتبالی خود و نتایج خوب ملوان گفت: اتفاق خاصی رخ نداده است. ما یک مجموعه هستیم و باشگاه بزرگ ملوان تیم کوچکی نیست. ما فقط کار می‌کنیم و هواداران عاشق داریم. وقتی تعصب این هواداران را می‌بینیم بیشتر کار می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم. تلاش خود را برای موفقیت بیشتر می‌کنیم.

انتهای پیام/