تنیسور های ایران به فینال رسیدند

نمایندگان ایران جواز حضور در مرحله نیمه نهایی بخش دونفره تور جهانی تنیس را بدست آوردند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در ادامه برگزاری سومین روز جدول اصلی رقابت های تور جهانی تنیس مردان ، تنیسورهای حاضر در بخش دونفره به مصاف رقبای خود رفتند.

با انجام مرحله یک چهارم نهایی بخش دونفره تیم دونفره سامیار الیاسی و حمید رضا نداف برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی با خوئل آنخل از آرژانتین ایگور ماتوویچ مقدونیه دیدار کردند.

در پایان این بازی با نتیجه 2-6 و 2-6 به سود نمایندگان کشورمان به پایان رسید تا با کسب این پیروزی بازیکنان ایران فردا برای رسیدن به فینال با نمایندگان روسیه مسابقه دهند.

همچنین پیش از این و در بخش انفرادی حمید رضا نداف از ایران موفق شد با نتیجه 4-6 و 4-6 از سد دنیل خازیم حریف خود از روسیه به پیروزی برسد و‌ به عنوان تنها ایرانی راهی مرحله بعدی بازی ها شود.

همچنین در دیگر دیدار این مرحله ماتیاس فوله از مجارستان با نتیجه 3-6 و 1-6 علی یزدانی را شکست داد تا نداف فردا برای رسیدن به جمع 4 تنیسور برتر به مصاف فوله برود.

هفته نخست رقابت های 15 هزار دلاری تور جهانی تنیس مردان از 10 تا 17 دی ماه با حضور نمایندگانی از کشورهای هند، چین، کانادا، ایران، ایتالیا، گرجستان، مولداوی، سوریه، چین تایپه، روسیه، آرژانتین، مجارستان و اوکراین در زمین های تنیس المپیک کیش برگزار می شود.

سر‌داوری این مسابقات بر عهده سامان حسنی سرداور نشان نقره کشورمان است و شاهرخ کشاورز مدیریت بازی ها را بر عهده دارد.