توافق تازه باشگاه پرسپولیس با اسپانسر

باشگاه پرسپولیس طی روزهای آینده با اسپانسر جدیدی به توافق خواهد رسید تا مشکلات مالی متعددش را سروسامان دهد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، یکی از مشکلات بزرگ باشگاه پرسپولیس برای جذب اسپانسر شرایط بانک گردشگری و حک شدن نام این بانک بر روی پیراهن پرسپولیس بود که اجازه نمی داد پرسپولیسی ها بتوانند با اسپانسر دیگری به توافق برسند. یکی از این شرکت ها ایرانسل بود که با رضا درویش به توافق خوبی رسید اما توقع داشت با توجه به مبلغی که قرار است پرداخت کند نامش روی پیراهن حک شود که با توجه به قراردادی که انصاری فرد با بانک گردشگری بسته بود، این امر شدنی نبود و ایرانسل هم قید همکاری را زد.

همین موضوع باعث شد باشگاه پرسپولیس در مذاکراتی که با مدیران بانک گردشگری انجام داد، خواهان این شود که اگر قرار است نام این بانک روی پیراهن حک شود باید مبلغ بالاتری پرداخت شود و در غیر این صورت اسپانسر دیگری برای روی پیراهن جذب شده و نام بانک با توجه به مبلغی که پرداخت کرده روی بخش دیگری از لباس آورده می شود.

در ابتدا گردشگری با این موضوع مخالفت کرد اما به نظر می رسد درنهایت رییس هیات مدیره و مدیران بانک گردشگری با شرایط باشگاه پرسپولیس موافقت کرده و به همین دلیل باشگاه می تواند با حامیان مالی جدید قرارداد همکاری امضا کند. از این رو به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس طی روزهای آینده با اسپانسر جدیدی به توافق خواهد رسید تا مشکلات مالی متعددش را سروسامان دهد.

بیشتر بخوانید:

پخش زنده بازی تیم های فوتبال پرسپولیس – فولاد امروز دوشنبه 18بهمن
ستاره پرسپولیس در تور سرمربی محبوب استقلالی
روزنامه پرسپولیس 14 بهمن

انتهای پیام/