توضیحات عجیب رامین رضاییان در مورد حرکات جنجالی اش+عکس

رامین رضاییان بازیکن جنجالی و سابق تیم پرسپولیس بالاخره با انتشار پیامی در صفحه شخصی اش از راز حرکات جنجالی اش در جام جهانی پرده برداشت.

 به گزارش شبکه ورزشی لحظه، بی شک باید از رامین رضاییان به عنوان یکی از ستارگان اصلی تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 2022 قطر نام برد.

اما تصاویر شادی پس از گل زیبای او در بازی مقابل ولز حواشی های عجیب و گوناگونی را برای مدافع تیم ملی رقم زده است.

البته این در حالی ست که در تمامی این روزها و بعد از حذف تیم ملی، این تصویر وایرال شده از رامین رضاییان حتی مورد توجه بعضی سایت های معروف ورزشی قرار گرفته است.

در همین خصوص ستاره فعلی تیم سپاهان بالاخره علت شادی عجیب و غریب اش پس از گل تاریخی اش به ولز را برای کاربران افشا کرده است.

توضیحات عجیب رامین رضاییان در مورد حرکات جنجالی اشبازیکن سابق پرسپولیس در یک یادداشت معنادار و با انتشار تصویر معروف چهره گریان و خندان اش در صفحه اینستاگرام اش نوشته است:

خدایا از حالی که خیلی وقته نمی دونه گریه کنه یا بخنده خستم. در بهترین لحظه زندگیم نتونستم خوشحالی کنم چون همیشه همه جا گفتم وقتی حال مردم سرزمینم خوب نیست حال منم خوب نیست.

غمی که تمام نشود اسمش غم نیست تاریکیه مطلقه بخدا خستم.

همکاری رامین رضاییان با مرد تاریخ‌ساز جام جهانی

رامین رضاییان سابقه بازی زیر نظر سرمربی مراکشی‌ها را دارد.

ولید الرکراکی، سرمربی تیم ملی مراکش در جام جهانی ۲۰۲۲ با تیم ملی کشورش عملکرد درخشانی داشته و برای اولین بار در تاریخ رقابت‌ها یک تیم آفریقایی را به نیمه‌نهایی رسانده است.

عملکرد درخشان مراکش باعث شده الرکراکی هم مورد توجه قرار بگیرد. او سابقه نشستن روی نیمکت تیم الدحیل را هم دارد و جالب اینکه در تیم قطری با رامین رضاییان هم همکاری داشته است.

مدافع راست تیم ملی ایران ژانویه سال ۲۰۲۰ با نظر سرمربی مراکشی به الدحیل پیوست و در لیگ قهرمانان آسیا هم برای این تیم به میدان رفت.