جابر انصاری در راه پدیده؟

هر چند مدیران باشگاه و اعضای کادر فنی استقلال هیچ شفاف‌سازی کاملی درباره لیست مازاد این تیم برای نقل و انتقالات نیم فصل انجام نداده‌اند‌، منتهی از مدت‌ها قبل گمانه‌زنی‌های زیادی در رابطه با احتمال خروج چند بازیکن از این تیم در رسانه‌ها و فضای مجازی مطرح شده که یکی از آنها جابر انصاری است.


به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، انصاری که در ابتدای فصل هم شایعاتی درباره احتمال قرار گرفتن نامش در لیست بازیکنان مازاد وجود داشت،‌ درنهایت در  استقلال ماندنی شد اما از نظرفنی نتوانسته انتظارات شفر را بر آورده کند. حالا هم که این مربی آلمانی با مدیران باشگاه به دنبال ساختن یک استقلال قدرتمند در نیم فصل دوم هستند،‌ شاید به توجه به پر بودن لیست بازیکنان ناچار شوند که قید انصاری و جند بازیکن دیگر را بزنند.

اگر انصاری هم یکی از جدا شده‌‌های استقلال لقب بگیرد،‌ گفته می‌شود احتمال حضور او در پدیده مشهد وجود دارد. یحیی گل محمدی که تیمش را تبدیل به شگفتی‌ساز رقابت‌های لیگ برتر در نیم فصل کرد و حالا با امتیاز برابر با سپاهان و پرسپولیس در رتبه دوم جدول قرار دارد‌، برنامه ویژه‌ای برای جذب بازیکن جدید در جهت تقویت تیم خود دارد و اگر انصاری از استقلال جدا شود احتمال اینکه او را به تیم خود ببرد زیاد است.