حمدالله بهترین بازیکن ماه عربستان شد

عبدالرزاق حمدالله بازیکن الاتحاد بهترین بازیکن ماه عربستان شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، انتقال ناخواسته عبدالرزاق حمدالله از تیم‌النصر به الاتحاد، برای پلنگ‌ها فواید بسیار زیادی داشت. بازیکن مراکشی که به دلیل اختلاف با مدیران باشگاه، از تیم کنار گذاشته شد، در انتقالی غیرمنتظره راهی الاتحاد شد و در هفته های جاری فوق العاده ظاهر شده است.

این بازیکن از زمان پیوستن به الاتحاد و در تمامی بازی‌ها، 7 مرتبه به میدان رفته که حاصل آن 9 گل، یک پاس گل و گرفتن 2 خطای پنالتی بوده. آماری استثنایی برای این مهاجم کهنه کار که در موفقیت های الاتحاد و حفظ صدرنشینی این تیم، نقش چشمگیری داشته است.

حمدالله در یک ماه گذشته و در چهار دیداری که در رقابت های لیگ حرفه ای به میدان رفته، 2 مرتبه دروازه ابهاء، یک بار دروازه تیم النصر، یک بار دروازه التعاون را باز کرده و در دیدار حساس مقابل الاهلی و در دربی جده نیز موفق به هت تریک شد تا آمار بسیار خوبی را از خود به جای گذاشته باشد.

این درخشش حمدالله نیز سبب شد تا این مهاجم کهنه کار به عنوان بهترین بازیکن ماه فوتبال عربستان انتخاب شود. مسئله ای که قطعا به مذاق هواداران النصر تیم سابق او خوش نخواهد آمد اما حمدالله در پی کسب یک عنوان آقای گلی دیگر در عربستان و رسیدن به عنوان قهرمانی است.

بیشتر بخوانید:

در خواست کمک رقیب ایران برای رفع تحریم فیفا از عربستان و قطر
افشاگری خبرنگار سعودی؛ عربستان امسال هم میزبان لیگ قهرمانان آسیا است
توضیح کارشناس عربستانی درباره پرونده شکایت النصر از پرسپولیس

انتهای پیام/