خبرگزاری آلمان: فن‌خال در دو راهی سرمربیگری

سرمربی پیشین تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و بایرن مونیخ دو پیشنهاد سرمربیگری در ایران دارد.

فن‌خال که بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ هدایت بایرن مونیخ را عهده‌دار بوده، سابقه سرمربیگری تیم ملی فوتبال هلند و منچستریونایتد را دارد.

به گزارش لحظه و به نقل ازخبرگزاری آلمان به بحث احتمال حضور لوئیس فان خال در تیم ملی ایران پرداخت. این خبرگزاری درحالی که این گمانه زنی را مطرح کرده که رییس فدراسیون فوتبال ایران پیش از این گفته بود قرارداد کی‌روش تمدید شده است.

وئیز فن‌خال در واقع به فکر بازنشستگی بود، اما اکنون شغلی جدید در انتظار اوست. سرمربی پیشین بایرن مونیخ دو پیشنهاد از ایران دارد و انتظار می‌رود این سرمربی ۶۷ ساله به زودی برای مذاکرات راهی ایران شود.

و به نظر می رسد او به تیم تراکتور سازی تبریز خواهد رفت که به پاری سن ژرمن ایران معروف است و ثروتمندترین تیم ایرانی است.

تراکتورسازی به لحاظ مالی قادر به استخدام فن‌خال است. این باشگاه ایرانی همین فصل جان توشاک ولزی را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرد و بازیکنان ملی‌پوشی همچون اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی را به خدمت گرفت، اگرچه این این تیم از ۷ بازی اولش، تنها ۱۰ امتیاز کسب کرده و در رده ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران جای دارد. به همین خاطر است که شایعات در خصوص جانشین احتمالی توشاک مطرح است.

از طرفی نوشته شده که ممکن است فان خال راهی تیم ملی ایران شود و جانشین کارلوس کی روش شود که قراردادش در ماه فوریه به پایان می رسد.

پیش از این رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که قرارداد کارلوس کی‌روش تمدید شده است.

 

İlgili resim