دادگر: مبلغ ۱۰ هزار تومانی برای حقوق ورزشکاران نداشتیم

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علی دادگر در جمع خبرنگاران در خصوص حقوق ورزشکاران تیم‌ ‌ملی، اظهار کرد: ما هنوز اعضای تیم ملی مان به طور قطعی مشخص نشده است تا بتوانیم حقوقی برای آنها در نظر گیریم. امیدوارم به زودی اعضای تیم ملی تعیین شود و در صورت تامین اعتبارات به آن ها حقوق پرداخت کنیم. الحمدالله سال گذشته بودجه فدراسیون خوب بود و قبل از اعزام به بازی‌های آسیایی به ازای هر جلسه که بچه‌ها در اردو حضور داشتند برای آنها حقوقی در نظر گرفته شده بود که سه ماه قبل هم به آن‌ها پرداخت شد. این مبلغ برای برخی بیشتر و برخی دیگر کمتر بود. با این مبلغی که عنوان می‌شود حداقل هزینه تاکسی ورزشکاران هم فراهم نمی‌شود. این بحران مالی برای همه فدراسیون‌ها وجود دارد و ما هم مستثنی از آنها نیستیم.

وی در پاسخ به این سوال که این مبلغ ۱۰ هزار تومان در نظر گرفته شده یا خیر گفت: نه چنین چیزی وجود ندارد. روزهایی که ورزشکاران در اردوی تیم ملی حضور دارند به ازای هر روز مبلغی برای آن ها در نظر گرفته شده است. برخی تعداد روزهایشان بیشتر بود، و بیشتر پرداخت می شد. ضمنا بر اساس عناوینی که داشتند به آنها حقوق تعلق می گرفت. بحث ۱۰ هزار تومان نبوده و به ازای هر جلسه مبلغی به آن ها داده می شود.

رییس فدراسیون تیراندازی در پاسخ به این سوال که این مبلغ در سال گذشته چقدر بوده است، گفت: دقیق نمی‌دانم سال گذشته چقدر بوده است. شاید مبلغ قابل توجهی نبود اما برای ورزشکاران و ایاب ذهاب بچه‌ها تقریبا مبلغ نسبی بود.

دادگر در مورد کسب سهمیه المپیک نیز اظهار کرد: همه به امید تلاش می کنند و ما هم امیدواریم که به خصوص در هندوستان و در تمامی ۹ رویدادی کسب سهمیه المپیک تلاش کنیم تا سهمیه خوبی بدست آوریم. اگر سهمیه نگیریم المپیکی برای ما در کار نخواهد بود. تمام تلاش ما برای کسب سهمیه المپیک خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که بدهی‌های فدراسیون پرداخت شد، خاطرنشان کرد: بخش عمده‌ای از بدهی فدراسیون‌ها را پرداخت کرده‌ایم، اگر چه افزایش قیمت و هزینه‌ها را در این سال داشتیم. بخش عمده ای از بدهی دستگاه‌ها، دفتر هواپیمایی، هتل‌ها، فدراسیون جهانی، کنفدراسیون آسیا را پرداخت کرده‌ایم، اما بخشی دیگر از آن کماکان وجود دارد که امیدواریم با شیب ملایم آن را به مرور زمان پرداخت کنیم.

منبع: ایسنا