دبیر فدراسیون بوکس: این‌بار باید در انتخاب مربی دقت بیشتری کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، عصر امروز (یکشنبه) خبر انصراف مربی کوبایی از حضور در ایران برای هدایت تیم ملی جوانان منتشر شد که علیرضا کلانتری دبیر فدراسیون بوکس در این مورد گفت: ما همه اقدامات لازم اعم از صدور ویزا و هماهنگی لازم با سفارت را در خارج و داخل کشور انجام داده بودیم ولی متاسفانه امروز در ایمیلی که از سالگادو دریافت کردیم متاسفانه با خبر شدیم که او از حضور در ایران منصرف شده است.

او در پاسخ به این سوال که دلیل انصراف سالگادو چه بوده است؟ توضیح داد: او در ایمیلی که ارسال کرده دلیل این تصمیمش را مشکلات خانوادگی اعلام کرده است. ولی با این اتفاق متوجه شدیم که باید در انتخاب‌های بعدی دقت بیشتری کنیم تا اینگونه وقت خود را تلف نکنیم.

دبیر فدراسیون بوکس در پاسخ به این سوال که آیا با این اتفاق دلیل حضور مربی خارجی دیگری وجود دارد؟ گفت: خواه یا ناخواه باید جلسه شورای فنی تشکیل شده و یک مربی را برای پیش بردن برنامه‌ها انتخاب کنیم اما فعلا زمان لازم را نداریم که مربی خارجی انتخاب کنیم. فعلا از یک مربی داخلی استفاده می‌کنیم تا زمان را بیشتر از این از دست ندهیم و ان‌شاءالله برای آینده تصمیمات دقیق‌تری را در این خصوص می‌گیریم.

منبع: ایسنا