دست نشان: وضعیت نامناسب زمین اجازه بازی سازی به بازیکنان ما نداد

سرمربی رایکا بابل گفت: کیفیت نامناسب چمن ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل اصلا در شأن فوتبال مازندران و نماینده فوتبال بابل در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور نیست و باید گفت این زمین اصلا اجازه بازیسازی و انجام حرکات تاکتیکی را به بازیکنان ما نداد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال رایکا‌ بابل پس از تساوی بدون گل دو تیم رایکا‌ بابل و خیبر خرم‌آباد اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود و به علت وجود ۱۲ بازیکن مصدوم مجبور شدیم از بازیکنان غیرتخصصی در پست مهاجم استفاده کنیم،به همین دلیل نتوانستیم هماهنگی های لازم را انجام دهیم و به نتیجه دلخواه برسیم و متاسفانه به تساوی رسیدیم. 
وی در ادامه افزود: در این شرایط آب و هوایی، کیفیت نامناسب چمن ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل اصلا در شأن فوتبال مازندران و نماینده فوتبال بابل در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور نیست و باید گفت این زمین اصلا اجازه بازیسازی و انجام حرکات تاکتیکی را به بازیکنان ما نداد.
نادر دست نشان در ادامه گفت: از مسئولین شهری و استانی انتظار داریم که حداقل بازسازی و بهسازی ورزشگاه هفتم تیر را برعهده بگیرند و آبروی یک شهر را حفظ کنند.
سرمربی تیم رایکا بابل در رابطه با شرایط این بازی نیز بیان داشت: تیم خیبر هم بسیار تیم خوبی بود و با توجه به این که در جدول از ما پایین تر بودند با تاکتیک های خاص سعی در نتیجه گیری داشتند که خوشبختانه مدافعان خوب ما در زمینی که حتی راه رفتن در آن سخت است اجازه خلق موقعیت به بازیکنان خیبر را ندادند.
دست نشان در رابطه با عملکرد داور جوان گلستانی نیز اضافه کرد: نمی دانم که دیگر باید در مورد داوری چه بگویم اما داور امروز بسیار کم تجربه بود و در اولین بازی لیگ یکی خود سعی کرد بهترین عملکرد را داشته باشد اما اشتباهاتی هم داشت و وقتی بازی سرعت می گرفت با سوت هایش بازی را از جریان می انداخت.
نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال رایکا‌ بابل در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه یک تاکتیک جدید در فوتبال امروز خلق شده است که در هنگام ضد حمله نیمکت حریف توپ رو به درون زمین می اندازد تا جلوی حمله تیم ما را بگیرد و هیچ دوربینی هم نیست که این صحنه ها را ضبط کند و وجود این صحنه ها در فوتبال الان بسیار زشت است.

انتهای پیام/