دومین پیروزی تیم ملی واترپلوی ایران در بازی‌های آسیایی

تیم ملی واترپلوی ایران دومین دیدار خود در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا را نیز با پیروزی مقابل تیم کره‌جنوبی پشت سر گذاشت.

به گزارش ایسنا، عصر امروز (یکشنبه) ۴ شهریور ۱۳۹۷ در ادامه مسابقات واترپلوی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، تیم ملی واترپلوی ایران در دومین مسابقه خود به مصاف تیم کره‌جنوبی رفت که در پایان این بازی با حساب ۱۶ بر ۱۱ مقابل حریفش به پیروزی رسید.

کوارتر اول این دیدار با نتیجه ۵ بر ۳ به پایان رسید اما در پریود دوم بازی ملی پوشان ایران توانستند اختلاف خوبی را با حریفشان ایجاد کرده و ۷ بر ۱۲ پیروز به استراحت بروند. کوارتر سوم این دیدار نیز با حساب ۱۳ بر ۹ به سو شاگردان “الکساندر چیریچ” به پایان رسید. واترپلوئیست‌های ایران در کوارتر چهارم مقابل کره‌جنوبی به آب زدند که با به ثمر رساندن سه گل و دریافت دو گل، ۱۶ بر ۱۱ در دومین بازی خود به پیروزی رسیدند.

تیم ملی واترپلوی ایران در گروه  A این رقابتها با تیمهای قزاقستان، سنگاپور و کره جنوبی هم گروه است. ایران با دو پیروزی مقابل سنگاپور و کره جنوبی تقریبا صعودش به یک چهارم نهایی را قطعی کرده است. در صورتی که فردا قزاقستان بتواند سنگاپور را شکست دهد که بسیار هم محتمل است، صعود ایران و قزاقستان پیش از بازی سوم قطعی می شود و این دو تیم باید برای سرگروهی به مصاف یکدیگر بروند.

هدایت تیم ملی واترپلوی ایران را “الکساندر چیریچ به عنوان سرمربی بر عهده دارد. ترکیب تیم ملی ایران در بازیهای آسیایی نیز به قرار زیر است:
۱) امید لطف پور
۲) شایان قاسمی
۳) علی پیروزخواه
۴) امیرحسین کیهانی
۵) مهدی یزدان‌خواه
۶) محمدجواد عباسی
۷) ارشیا الماسی
۸) پیمان اسدی
۹) سهیل رستمیان
۱۰) امیر دهداری
۱۱) امیر حسین رهبر
۱۲) حامد ملک خانبانان
۱۳) حسین خالدی

کادر فنی:
نادر غفوری (سرپرست)
الکساندر چیریچ (سرمربی)
وحید رضایی (مربی)
امیر عباس اکبرنژاد(مربی آنالیز)
خسرو حمزه(مربی روانشناس)