رسولی: مربیان ارمنستانی استخدام نشده‌اند/ هنوز تعداد نفرات اعزامی به ریو مشخص نیست

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، یرجانیک آودیسیان دارنده چندین عنوان قهرمانی در رویدادهای جهانی و اروپایی است و همسر وی گور بارسقیان مربی اسبق تیم ملی روسیه که در حال حاضر به عنوان مربی کشور ارمنستان فعالیت می کند، برای کمک به ملی‌پوشان اسکیت ایران در سایت تیراندازی حضور دارند.

به دنبال سفر رئیس فدراسیون تیراندازی کشورمان به ارمنستان، در قالب تفاهمنامه‌ای که بین ایران و ارمنستان به امضا رسید، این دو مربی خارجی به مدت یک هفته با ملی‌پوشان اسکیت کار خواهند کرد.

ناصر رسولی مدیر تیم‌های ملی تیراندازی در گفت‌وگو با فارس در این باره گفت: این مربیان در قالب تفاهمنامه‌ای که بین ایران و ارمنستان نوشته شده به کشورمان آمده‌اند و بحث جذب، حقوق و دستمزد مطرح نیست. این تفاهمنامه نیز در جهت رشد و توسعه هر دو کشور در رشته تیراندازی نوشته شده است.

وی در پاسخ به این سوال که این مربیان ارمنستانی چه مدت در ایران خواهند ماند، اظهار داشت: بحث استخدام مطرح نیست و قرار نیست ما هیچ پولی به آنها بدهیم. این مربیان هم بعد از یک هفته ایران را ترک می‌کنند. برنامه این است که هر دو کشور از ظرفیت‌های هم استفاده کنند.

مدیر سازمان تیم‌های ملی در ادامه صحبت‌هایش درباره اینکه صحبت‌هایی مطرح شده که قرار نیست نجمه خدمتی برای شرکت در مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک به برزیل برود، عنوان کرد: هنوز هیچ صحبتی با مربیان نشده و هیچ جلسه‌ای هم درباره نفرات اعزامی با مربیان نداشته‌ایم. ثبت‌نام اولیه کاروان ایران انجام شده و اعزام طبق نظر شورای برون‌مرزی صورت می‌گیرد.

منبع: فارس