رضایت مربی جردن باروز از عملکرد فوق‌العاده‌ او در وزن جدید

مربی جردن باروز گفت: جردن با کاهش وزن به خوبی در ۷۴ کیلوگرم خود را نشان داد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ اگرچه جردن باروز ستاره کشتی جهان و آمریکا قبلا در وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی گرفته و صاحب مدال‌های طلای جهان و المپیک شده اما به دلیل عدم رقابت او در این وزن به مدت ۳ سال و بازگشت دوباره به وزن المپیکی توجه جهان را به خود جلب کرد.

باروز بعد از ناکامی در مسابقات فینال ایکس آمریکا و عدم حضور در رقابت‌های جهانی صربستان، دوباره به وزن ۷۴ کیلوگرم بازگشت. وی در اولین تورنمنت بین‌المللی در مسابقات تاراز به میزبانی قزاقستان شرکت کرد و صاحب مدال طلا شد.

براندون اسلی دارنده مدال طلای المپیک 2000 و مربی پنسیلوانیا RTC در این باره گفت: ما برای کشتی‌گیران برنامه‌ریزی کرده ایم که از ماه آگوست در قزاقستان مسابقه دهند. این یک تورنمنت بین‌المللی بود که با 2 کیلوگرم ارفاق برگزار شد. با بازگشت جردن باروز به وزن 74 کیلوگرم، این تورنمنت گزینه عالی برای رقابت بود. جردن با نظم و انضباط و کاهش وزن به 74 کیلوگرم کار فوق‌العاده‌ای انجام داده است.

وی افزود: برای اولین بار در این وزن از سال2021، من معتقدم جردن در وزنه زدن، ریکاوری و رقابت در بالاترین سطح کار بسیار خوبی انجام داد. انرژی، حرکت و سرعت او چشمگیر بود. او در تمام مسابقات خود امتیازهای زیادی به دست آورد.

پایان پیام/