رضایی: بدلیل مشکلات ارزی نتوانستیم تیم جوانان را به مسابقات جهانی پارادوومیدانی اعزام کنیم

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بهمن رضایی علت عدم اعزام تیم ملی جوانان به مسابقات جهانی سوئیس گفت: متأسفانه به دلیل مشکلات ارزی، این اعزام صورت نگرفت.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا این رقابت‌ها در تقویم فنی فدراسیون بود یا نه، عنوان کرد:

بله، به همین منظور نیز مسابقات قهرمانی کشور قرار بود اردیبهشت ماه برگزار شود، اما دیدیم وقتی قرار نیست اعزام صورت گیرد، این رقابت‌ها را نیز لغو کردیم. 

رئیس انجمن پارادوومیدانی در خصوص اینکه آیا عدم حضور در این مسابقات به روند آماده‌سازی و پشتوانه‌سازی لطمه نمی‌زند، گفت:‌

به هر حال مشکلاتی در کشور وجود دارد که ما باید هماهنگ شویم، آنچه وظایف ما و انجمن بوده است را انجام دادیم. قرار بود اردیبهشت ماه مسابقات قهرمانی کشور برگزار و تیرماه اسامی را اعلام کنیم، اما به دلیل مشکلات ارزی، این اتفاق نیفتاد. 

رضایی با بیان اینکه تصمیم داریم اواخر شهریورماه با کمک حامیان مالی، مسابقات قهرمانی کشور را برگزار کنیم، گفت:

با توجه به لغو این دو رقابت، اواخر شهریور در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تصمیم داریم مسابقاتی با حضور جوانان را به صورت قهرمانی برگزار کنیم.

وی درباره برنامه‌های تیم ملی بزرگسالان عنوان کرد:

در مسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان که تیرماه برگزار شد، 9 نفر ورودی حضور در مسابقات جهانی را به دست آوردند، یک تعداد هم که رکوردشان نزدیک به ورودی بود، اما موفق نشدند، قرار است اوایل شهریورماه رکوردگیری جدیدی برای آنها برگزار کنیم. آبان‌ماه مسابقات قهرمانی جهان در امارات برگزار می‌شود که به عنوان اولین مرحله گزینشی کسب سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو است که امیدواریم بتوانیم با تیمی قدرتمند در این رقابت‌ها به میدان برویم.

منبع: فارس