رقابت 6 تنیسور برای حضور در دیویس کاپ

سرمربی تیم ملی 6 تنیسور را به اردوی تیم ملی دعوت کرد تا آماده حضور در رقابت‌های دیویس کاپ شوند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  رقابت‌های تنیس دیویس کاپ از سوم مردادماه به میزبانی سریلانکا برگزار می شود و تیم ملی کشورمان هم در این رقابت ها به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

برهمین اساس محمدرضا توکلی 6 ورزشکار را به اردوی تیم ملی فراخواند. حمیدرضا نداف، امیرحسین بادی، حسام یزدی، علی یزدانی، سامیار الیاسی و سینا مقیمی نفرات دعوت شده به اردو هستند که از میان آنها یک نفر خط خواهد خورد و تیم ملی با 5 تنیسور راهی رقابت‌های دیویس کاپ می شود.

توکلی تاکید کرد: برگزاری رقابت‌های تور جهانی و حضور تنیسورهای ایرانی در برابر رقبای خارجی از یک سو و عملکرد قهرمانان کشورمان در چند وقت اخیر و نتایجی که در رقابت‌های داخلی کسب کردند از سویی دیگر کافی بود تا شناخت کاملی از وضعیت تنیسورهای ایرانی به دست بیاوریم و بر همین اساس 6 ورزشکار را به اردوی تیم ملی فراخواندیم.

وی یادآور شد: تمرینات خود را بعد از پایان تور جهانی تنیس آغاز خواهیم کرد و طبق برنامه در تهران و شمال کشور اردو خواهیم زد، 26 تیرماه اعزام می‌شویم تا بازیکنان زودتر به محل برگزاری این رقابت‌ها برسند و از سوم مرداد نیز خودمان را آماده حضور در برابر حریفان می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی تنیس در مورد تیم‌های حاضر در این مسابقات خاطر نشان کرد: تیم‌های عربستان، اردن، سریلانکا، اقیانوسیه، ویتنام، مالزی و کامبوج به همراه ایران در این رویداد حضور دارند و امیدواریم با ارائه بازی‌های خوب جواز حضور در پیش مقدماتی جهانی را به دست آوریم.

انتهای پیام/