رپترز 88-98 کلیپرز / اولین رویارویی کوای با تیم سابقش با شکست همراه بود

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در دیگر دیدار بامداد امروز (سه شنبه) NBA، لس آنجلس کلیپرز با نتیجه 88-98 مقابل میهمان خود تورنتو رپترز به پیروزی رسید.

کوای لیونارد که فصل پیش رپترز را به عنوان قهرمانی رساند، امروز در اولین دیدار مقابل تیم سابق خود تنها 12 امتیاز کسب کرد. او اگرچه 11 ریباند، 9 پاس گل و 3 توپ ربایی هم به ثبت رساند، اما 9 بار توپ را لو داد. مدافعان رپترز در این بازی همواره سعی در مهار کوای داشتند و چندین بار شوت های او را بلاک کردند. پیشتر، نیک نرس، مربی رپترز، اظهار امیدواری کرده بود که شاگردانش بتوانند عرصه را بر کوای تنگ کنند.

رپترز در این دیدار هم بدون کایل لوری و سرگی ایباکا که هر دو مصدوم بودند، به میدان رفت.

امتیازآورترین بازیکنان

لو ویلیامز که در ابتدا نیمکت نشین بود، با 21 امتیاز و 4 ریباند بالاترین امتیاز را برای کلیپرز گرفت.

برای رپترز، پاسکال سیاکم با 16 امتیاز و 10 ریباند یک دبل دبل به ثبت رساند.  

نیمه نخست

رپترز در کوارتر اول 15-23 پیش افتاد اما در کوارتر دوم این کلیپرز بود که به برتری 23-36 رسید. بدین ترتیب تیم لس انجلسی نیمه نخست را 46-51 برد.

نیمه دوم

در کوارتر سوم رپترز به برتری 22-32 رسید و دوباره از حریف پیش افتاد. اما بازیکنان کلیپرز در کوارتر پایانی (10-25) غوغا به پا کردند و نهایتا بازی در دقیقه آخر با پرتاب دانکِ هرل، دو پرتاب آزاد لیونارد و لی آپ گرین به سود کلیپرز به پایان رسید.

در حال حاضر لس آنجلس کلیپرز (3-7) در رتبه پنجم جدول کنفرانس غرب قرار دارد و تورنتو رپترز (3-7) در جایگاه سوم جدول کنفرانس شرق نشسته است.  

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای اسپورت