زنوزی :‌ حضور در انتخابات از واجبات شرعی است

رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری دریک و مالک باشگاه تراکتور :‌ وظیفه خود می دانم که از خون مطهر شهدا بالاخص سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور خود در انتخابات دفاع کنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه ، مهندس محمدرضا زنوزی ، رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری دریک و مالک باشگاه تراکتور در مسجد جامع شنب غازان حضور یافت و رای خود را در صندوق انداخت.

محمدرضا زنوزی به همراه ساکت الهامی ، سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی به صندوق های رای مراجعه کردند.

زنوزی درباره حضور وی در انتخابات گفت:‌ مقام معظم رهبری فرموده اند که از واجبات شرعی ، حضور در انتخابات است و من هم برای پیروی از فرموده امام وظیفه خود دیدم که در این انتخابات حضور داشته باشم.

مالک باشگاه تراکتور ادامه داد : من فرزند انقلاب هستم و وظیفه خود می دانم که از خون مطهر شهدا بالاخص سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور خود در انتخابات دفاع کنم. همچنین از تمام عزیزان و هموطنانم در ایران و آذربایجان خواستارم که در این ساعات پایانی انتخابات برای رای دادن به نمایندگان خود حضور پیدا کنند تا به امید خدا با انتخاب شدن کاندیدا های درخور و شایسته این سمت و کارآمد شاهد شکل گیری مجلسی قدرتمند برای خدمت به کشور عزیزمان و اقتدار و سربلندی میهن اسلامی مان باشیم.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: تراکتور تعطیل شد
نتیجه و خلاصه بازی تراکتور 4 – مس کرمان 1 / صعود بی دردسر تبریزی ها به نیمه نهایی جام حذفی + فیلم
الهامی: تراکتور عاشق‌ترین هواداران را دارد/ ما تیمی دفاع و حمله می‌کنیم