سامی خدیرا: ضد حمله روش خوبی است / ممکن است به جزیره برگردم

سامی خدیرا، هافبک آلمانی یوونتوس در آستانه انتقال به لیگ برتر قرار دارد.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی شبکه لحظه ، سامی خدیرا که در ماه های اخیر جایی در ترکیب ثابت یوونتوس نداشته و اغلب بازی های این تیم را از روی سکوها تماشا کرده بود حالا به نظر می رسد این بازیکن در آستانه رفتن به لیگ برتر و باشگاه اورتون قرار دارد.

سامی خدیرا گفت: در زندگی حرفه ای هر بازیکنی همیشه فراز و نشیب وجود دارد و من کسی را نمی شناسم که همیشه در اوج باشد. وقتی در سال 2015 از رئال مادرید راهی یوونتوس شدم، هرگز فکر نمی کردم که این مدت در تورین بمانم. انتقال به باشگاهی که باعث خوشحالی و رضایت شما شود یک نعمت است و من احساس خوبی نسبت به دوران حضورم در یوونتوس دارم.

خدیرا ادامه داد: شاید به نظر عجیب می رسد، اما من به رانندگی روزانه از خانه به محل تمرین علاقه دارم و خوشحالم که می توانم با این افراد فوق العاده و شخصیت های بزرگ کار کنم. فتح جام یک چیز است، اما هنگامی که تیمی را ترک می کنید، به افرادی که با آنها کار کردید فکر می کنید و آنها در ذهن شما باقی می مانند.

او در پایان گفت: من در دوران ورزشی خود در انگلیس بازی نکرده ام و این انتقال می تواند حسن ختام کار من باشد. در انگلیس وقفه کمتری در بازی ها وجود داشته و تیم ها علاقمند به ضد حمله هستند که این روند مورد علاقه من است. من جلسات اضافی زیادی با مربی بدن سازی داشته ام تا خودم را برای سرعت و شدت بالاتر مسابقات آماده کنم.

بیشتر بخوانید :
یوونتوس پرونده جذب ستاره آلمانی ترک تبار را بست
نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال یوونتوس-فیورنتینا+ فیلم
نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال پارما-یوونتوس+ فیلم

انتهای پیام/