ساکت الهامی: گواردیولا هم نمی‌تواند به جانشینی مجیدی فکر کند/ استقلالی هستم

ساکت الهامی سرمربی نساجی گفت: گواردیولا هم نمی‌تواند به جانشینی مجیدی فکر کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، ساکت الهامی گفت: من در تمام سال‌های که سرمربیگری فوتبال کرده‌ام باخت‌ها و بردهای زیادی داشته‌ام. حالا در این دو سه سال اخیر نتایج به گونه‌ای مقابل استقلال رقم خورده که باعث شده این طور درباره‌ام حرف بزنند. استقلال بزرگ و پر افتخار است؛ تیمی که در این فصل با شایستگی به صدر جدول تکیه زده و مدعی اول قهرمانی است.

همه می‌دانند من استقلالی هستم و به این تیم علاقه زیادی دارم. استقلال تیم محبوب دوران نوجوانی من تا به امروز بوده است و به جز بازی‌هایی که با این تیم برگزار کردیم، همیشه استقلال را دوست داشته‌ام. آرزوی من این است استقلال در لیگ برتر طعم قهرمانی را بچشد زیرا آنها لیاقت قهرمانی را دارند و من مثل یک هوادار دعا می‌کنم تا این اتفاق شیرین و خوشایند رخ دهد.

وی افزود: فرهاد مجیدی با تیم فوتبال استقلال نتایج خوبی گرفته است؛ نتایجی که باعث می‌شود در حال حاضر گواردیولا هم نتواند به نیمکت استقلال فکر کند. آبی‌پوشان بعد از چند سال با فرهاد مدعی اول قهرمانی هستند. او رکوردهای زیادی را به نام استقلال ثبت کرده است و همه این‌ها یعنی باید از فرهاد مجیدی حمایت و پشتیبانی کرد.

بیشتر بخوانید:

ساکت الهامی: مجیدی بهترین تیم ایران را ساخته است
الهامی: اصلا دوست نداشتم در این شرایط به استقلال بخوریم
الهامی به تمرینات‌ نساجی بازگشت

انتهای پیام/