سایپا لیگ برتری می شود؟

احتمال می رود تیم فوتبال شمس آذر قزوین به دلیل استفاده از بازیکن غیر مجاز از لیگ برتر حذف شود.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ از حوالی ساعت ۱۶ بهنام ابوالقاسم‌پور معاون اجرایی باشگاه سایپا و حسین‌پور مدیرعامل این باشگاه خود را به فدراسیون فوتبال رساندند تا پس از ملحق‌شدن شهاب زندی، نماینده باشگاه شمس آذر، جلسه شکایت سایپا از باشگاه قزوینی برگزار شود.

این جلسه پس از شکایت سایپا از شمس‌آذر به دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز توسط این تیم برگزار شد و در حالی که خبرنگاران در خیابان کناری مشغول پوشش تحولات باشگاه پرسپولیس و تمدید قرارداد میلاد سرلک بودند، طرفین چند ساعتی لایحه و دفاعیات خود را ارائه کردند.

باشگاه سایپا معتقد است به دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز توسط شمس آذر، امتیازات این تیم باید باطل شود تا تیم سوم فصل گذشته لیگ آزادگان یک رتبه بالا بیاید و به لیگ برتر صعود کند که در این صورت نارنجی‌پوشان جایگزین شمس آذر در لیگ بیست و سوم خواهند شد.

نکته مهم اینکه مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام کردند که حداکثر تا ۷۲ ساعت آینده رای این پرونده اعلام خواهد شد اما حتی ممکن است سریعتر از این زمان اعلامی، رای در خروجی وبسایت فدراسیون قرار بگیرد.

زندی، نماینده شمس‌آذر، پس از ترک جلسه کاملا برآشفته و عصبانی به نظر می‌رسید و از اطرافیان بازیکن تحت شکایت، گلایه داشت و معتقد بود که این مسئله از سوی آنها به بیرون درز پیدا کرده است.

در نهایت باید دید این پرونده جنجالی چه سرانجامی خواهد داشت و آیا سایپا می‌تواند حکم پرونده را به سود خود کند و به لیگ برتر بیاید یا خیر؟

انتهای پیام/