سختی کار فوتبال زنان برای حضور در جام ملت‌ها +عکس

ملی‌پوشان فوتبال زنان در مرحله گروهی با تیم‌های هند، چین و چین تایپه همگروه هستند و کار دشواری در نخستین تجربه حضور خود در جام ملت‌ها دارند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، به نقل از ایرنا، تیم ملی فوتبال زنان ایران بایستی در جام ملت‌های آسیا 2022 شرکت کند، تورنمنتی که کمتر از 3 ماه دیگر آغاز خواهد شد و فدراسیون فوتبال در تدارک برنامه آماده‌سازی مناسب برای شاگردان مریم ایراندوست است؛ ملی‌پوشان فوتبال زنان در مرحله گروهی با تیم‌های هند، چین و چین تایپه همگروه هستند و کار دشواری در نخستین تجربه حضور خود در جام ملت‌ها دارند.

شهره موسوی نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال در گفتگو با ایرنا، درباره برنامه آماده‌سازی تیم ملی گفت: همه برنامه ریزی‌ها را برای فوتبال زنان انجام دادیم تا در جام ملت‌های آسیا به موفقیت دست یابیم. همگروهی با سه تیم هند، چین و چین‌تاپیه یک سری مزیت‌هایی دارد و در عین حال نباید این تیم‌ها را دست کم بگیریم.

وی افزود: تصمیم و اراده‌ای که برای رسیدن به موفقیت در میان بازیکنان وجود دارد، کمک می‌کند تا از گروه خود در جام ملت‌های آسیا صعود کنیم. برنامه‌های تیم ملی فوتبال زنان را ادامه می‌دهیم و در کنار آن با توجه به مشخص شدن همگروه‌های ایران سعی می‌کنیم تا دیدار دوستانه‌ای را با تیم‌های قدرتمند تایلند و ژاپن که سبک بازی متفاوتی دارند، داشته باشیم. اکنون با تایلند مکاتبه کردیم تا بازی تدارکاتی با این تیم داشته باشیم.

نایب رییس زنان فدراسیون فوتبال عنوان کرد: علاوه بر جام ملت‌های آسیا، بازی‌های چهارجانبه هند را در پیش داریم و یک دیدار هم با تیم شالروای بلژیک خواهیم داشت و اردوهای داخلی هم برقرار است تا بازیکنان از آمادگی لازم برخوردار باشند.

موسوی در پاسخ به این پرسش که شما با اطمینان از صعود ایران به جام جهانی صحبت می‌کنید، گفت: آنچه که مسلم است همه برای موفقیت تلاش می‌کنند و کسی برای شکست داخل زمین نمی‌رود. با توجه به شرایط موجود و رقم خوردن اتفاقات بزرگ، جای امیدواری است تا به جام جهانی صعود کنیم زیرا بازیکنان به شدت عزم و اراده صعود به این مسابقات را دارند.

بیشتر بخوانید:

آغاز چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال زنان از ۲۲ آبان
قرعه‌کشی دور گروهی جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا انجام شد
المپیک 2020 توکیو|کانادا قهرمان فوتبال زنان المپیک ۲۰۲۰ شد

انتهای پیام/