سرمربی العربی: انتظار دارم ترابی یکی از بهترین بازیکنان لیگ قطر بشود

در مورد بازیکنان ایرانی، چیزی که به طور کلی دوست دارم این است که همه آنها جنگنده هستند. سخت کار می کنند؛ از نظر بدنی آماده هستند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، هیمر هالگریمسون، سرمربی العربی گفت : ترابی حالا به شرایط بازی برگشته اما ما مراقب او هستیم. او دچار کشیدگی همسترینگ شده بود. او مدتی بازی نکرده بود؛ بنابراین وقتی دوباره شروع به بازی کرد، دچار کشیدگی همسترینگ شد. چنین مصدومیت هایی همیشه رخ می دهد؛ بنابراین باید مراقب باشید. او کم‌کم بیشتر و بیشتر بازی کرد و دیروز 90 دقیقه برای ما به میدان رفت. او خوب کار کرد و فکر می کنم او بهتر و بهتر هم بشود. انتظار دارم او یکی از بهترین بازیکن لیگ قطر بشود.

وی افزود: در مورد بازیکنان ایرانی، چیزی که به طور کلی دوست دارم این است که همه آنها جنگنده هستند. سخت کار می کنند؛ از نظر بدنی آماده هستند. اما چیزی که بیشتر از همه در مورد بازیکنان ایرانی دوست دارم، ذهن جنگجوی آنهاست. البته مهدی از نظر تکنیکی هم در سطح بالایی است. او سریع است؛ می تواند بازیکنان حریف را دریبل بزند و گلزنی کند و این چیزی است که ما امیدواریم با بهترین فرم بدنی او همراه شود.

انتهای پیام /