سورپرایز لیست تیم ملی؛ بازگشت سیدمهدی رحمتی و چالش بزرگ برای بیرانوند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ تیم ملی فوتبال ایران طی سه سال اخیر همواره یک دروازه بان آماده به نام علیرضا بیرانوند داشته که با درخشش در دیدارهای ملی و باشگاهی اصلا اجازه تصور اینکه دروازه بان دیگری در درون دروازه ایران بایستد را نداده است.

بیرانوند با مهار پنالتی کریس رونالدو و البته درخشش در دیدار با مراکش و اسپانیا ثابت کرد می تواند تا سال ها دروازه ایران را بیمه کند. پیش از بیرانوند نیز علیرضا حقیقی سنگربان شماره یک ایران بود اما نوسان این گلر در دیدارهای ملی و عدم ثبات در باشگاه خود باعث شد تا خیلی زود جایگاهش را در تیم ملی از دست بدهد. قبل از علیرضا حقیقی نیز مهدی رحمتی شماره یک ایران را بر تن می کرد که با یک اشتباه بزرگ مقابل ازبکستان در مقدماتی جام جهانی و البته مصاحبه تند علیه کی روش دیگر به تیم ملی ایران دعوت نشد. با وجود عذرخواهی رحمتی از کی روش اما سرمربی وقت تیم ملی او را در بلک لیست قرار داد.

رحمتی فصل گذشته 17 بار در درون دروازه استقلال قرار گرفت که موفق به ثبت 12 کلین شیت شد اما سرانجام بعد از 7 فصل حضور پیاپی تصمیم به جدایی و عقد قرارداد با شهر خودرو گرفت. رحمتی در دیدار هفته نخست درخشش قابل توجهی مقابل پیکان داشت و نوید روزهای خوبی را در دروازه نماینده مشهد می دهد. در صورت ادامه درخشش رحمتی هیچ بعید نیست ویلموتس مجاب به دعوت از دروازه بان 36 ساله شود.