سولاری: بازیکنان آزرده مادرید ناامید از تغییر اوضاع هستند

به گزارش شبکه لحظه و به نقل از بین اسپورت:

به گفته سانتیاگو سولاری، سرمربی موقت رئال مادرید، بازیکنان این باشگاه پس از بازی های ناموفق خود تحت مربیگری یولن لوپتگی، اکنون ناامیدتر از آن هستند که بتوانند بخت و اقبال باشگاه را از این رو به آن رو کنند.

رئال مادرید از پنج مسابقه لالیگا چهار تا را واگذار کرد ودر ال کلاسیکو روز یکشنبه 5-1 به بارسلونا باخت، نتیجه ای که پایان دوران لوپتگی را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رقم زد. لوپتگی روز دوشنبه از سمت خود برکنار شد و سانتیاگو سولاری، هافبک سابق مادرید، روز سه شنبه سرپرستی موقت این تیم را به عهده گرفت.

سولاری در یک کنفرانس خبری در پاسخ به پرسش درباره بازیکنان تیم پاسخ داد که تیمش مصمم است به دوران اوج و پیروزی های مکرر بازگردد: “آنها قدری آسیب روحی دیده اند، اما به آینده چشم دارند و می خواهند رویه را تغییر دهند. این تیم از گروهی از قهرمانان سختکوش تشکیل شده که دستاوردهای زیادی برای رئال مادرید داشته اند. کار آسانی نیست، اما من توانستم عزم تغییر را در آنان ببینم. در چنین شرایط بحرانی و خاص است که شخصیت واقعی انسان ها بروز می کند.”

این سرمربی 42 ساله انتظار ندارد مربی دائمی رئال بشود اما می خواهد این فرصت را دریابد و در این باشگاه بزرگ اثرگذار باشد. گفته می شود آنتونیو کونته نامزد شماره یک مربیگری برای رئال مادرید است.

سولاری در ادامه گفت: “من این حرفها را صرفا در مقام مربی این تیم درجه یک نمی زنم. من در این باشگاه بوده ام، بازی کرده ام و عرق ها ریخته ام. مادرید از همه ما بزرگتر است و من می خواهم بخشی از آن باشم.”

رئال مادرید برای برگزاری مسابقه ای از رقابت های کوپا دل ری، چهارشنبه با مربیگری سولاری به ملیلیه می رود. سولاری در این خصوص گفت: “قصد داریم به ملیلیه برویم و با جرات و غرور بازی کنیم. من برای پیروزی اینجا هستم، به همین سادگی.”

مترجم: نسرین صحیحی