شايعه بازگشت رحمتی به استقلال از كجا كليد خورد؟ كاپيتان آماده حضور در تيم جديد نيست؟

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه، سيد مهدي رحمتي بعد از حضوري نه ساله در استقلال ( البته نه به صورت متوالي) سرانجام از اين تيم جدا شد و با قراردادي دو ساله به پديده مشهد پيوست. كاپيتان شماره يك اين سال هاي استقلال سرانجام تصميم گرفت از تيم محبوبش جدا شود و به تيمي برود كه علاوه بر حضور در ليگ قهرمانان آسيا، حاشيه خاصي نداشته باشد تا دو سال فوتبالش را بدون حاشيه دنبال كند. اين جدايي از استقلال اما ظاهرا همچنان براي هر دو طيف حواشي به دنبال داشته است.

سيد حسين حسيني شرط گذاشته بود كه در صورت جدايي رحمتي با استقلال تمديد خواهد كرد و اين اتفاق رخ داد و حسيني بار ديگر با استقلال تمديد كرد تا گلر شماره يك تيمش لقب بگيرد. در تمرينات نيز استراماچوني اعتقاد خوبي به حسيني دارد اما اين روزها باز هم شايعه بازگشت رحمتي به استقلال به گوش مي رسد كه خبري عجيب تلقي مي شود؛ چرا كه بازيكني با عقد قرارداد دو ساله با پديده همچنان به فكر بازگشت به تيم سابقش است و اين مساله نشان مي دهد هنوز رحمتي تمركز حضور در تيمي جديد را ندارد. البته كه استقلال و رحمتي اين موضوع را تاييد و يا تكذيب نكردند!

بايد ديد در پايان اگر رحمتي به استقلال بازگردد شرايط حسيني چطور پيش خواهد رفت؛ هرچند مشخص است حتي با بازگشت رحمتي، حسيني گلر شماره يك استقلال در فصل پيش رو است.