شجاعی که محبوبیت را به پول فروخت/ پرسپولیس فدای همسر

شجاع خلیل زاده بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران، با پیشنهاد مالی خوبی به الریان پیوست و معتقد بود زمانی که ازدواج كرده مسائل مالی برايش اهميت پيدا كرده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، شجاع خليل زاده يكی از عجيب ترين انتقال‌های فوتبال ايران را رقم زد،داستان جدایی خليل زاده از پرسپولیس برای برخی از هواداران سرخ غير قابل باور است تا جايی كه هنوز عده‌ای از آنها اين جدايی را باور ندارند. خليل زاده بدون شک يكی از مهره‌های تاثيرگذار در پوكر قهرمانی سرخپوشان بود، شجاع آنقدر مصاحبه های جذابی می‌كرد و از هواداران سرخ ها دل می‌ربود كه به محبوب ترين بازيكن سرخ ها تبديل شده بود،بسياری او را با تعصب ترين بازيكن تيمشان می‌دانستند و حتی اين مدافع مازندرانی معتقد بود كه حالا كه ازدواج كرده مسائل مالی برايش اهميت پيدا كرده است.

شجاع پيش از شروع فصل نقل و انتقالاتی قطر قصد داشت كه مبلغ قرارداد خود را از ٢ميليارد افزايش دهد او در خواست مبلغ پايه ٨ ميليارد به ازای هر فصل و قرارادادی ٦ ساله كرده بود كه با مخالفت مدير وقت اين باشگاه مواجه شد. رسول پناه معتقد بود كه افزايش مبلغ قرارداد مخالف قانون است و همچنين مدت قرارداد ٦ ساله با بازيكن ٣١ ساله عاقلانه نيست.شجاع هنگامی كه در اردوی تيم ملی حضور داشت با استفاده از اينكه آپشن‌های قراردادش را نگرفته،قرارداد خود را فسخ كرد. در صورتی كه خلیل‌زاده فسخ يكطرفه نمی‌كرد مبلغ ٤٠٠ هزار دلار به پرسپوليس بايد می‌داد كه می‌توانست بسياری از مشكلات آنها را حل كند.

حركتی فرای باور شجاع؛ بوسه به لوگوی الريان!!!

فشار هواداران كه از جدایی ديگر ستاره‌هايشان ناراحت و عصبی بودند باعث شد كه وزارت ورزش به رغبتی،عضو هيات مديره ماموريت دهد تا او مامور مذاكره با شجاع شود. مذاكرات رسول‌پناه و خليل زاده به اينجا انجاميد كه مبلغ پايه قرارداد او سالانه به ٤ ميليارد افزايش يابد،از سوی ديگر شركت آرين سازه به شجاع مبلغ ٢.٥ ميليارد بدهد تا سفير تبليغاتی شركتشان شود و هواداری متمول (م.ی)نيز به او ٢.٥ ميليارد بدهد ضمنا مدت قرارداد ٣ ساله شود. در همين حين مذاكرات شجاع با باشگاه الريان از طريق طارق بن عزيز،نايب رييس كمپ اسپاير كه همسری ایرانی دارد در انجام بود. آن‌ها به شجاع پيشنهاد سالانه ٨٠٠ هزار دلار ( ٢٠ ميليارد تومان ) و قراردادی دو ساله دادند، شجاع بلافاصله اين پيشنهاد را پذيرفت و با اولين پرواز راهی قطر شد و در حركتی فرای باور به لوگوی الريان بوسه زد، شجاعی كه با اين حجم از محبوبيت می‌توانست اسطوره شود همه چيز را به یکباره خراب کرد.

شجاع تا به اینجا ٧ بازی برای الريان كرده كه حاصلش ۳ گل بوده است( يکی به دروازه خودی و دوتا به دروازه حريف)هرچند كه خليل‌زاده هربار كه از او در پست دفاع وسط بازی گرفته او خوش درخشيده است. لوران بلان اعتقاد زيادی به او به عنوان دفاع ميانی ندارد و چند باری او را نيمكت نشين كرده و حتي او را در پست های دفاع راست،چپ و هافبك دفاعی محک زده است. شايد بهتر بود شجاع بخشی از حق ترانسفرش را به باشگاه پرسپولیس می‌داد تا مشكلات تيم محبوبش حل شود. برای توصيف شجاع تنها يک جمله كافی است محبوبی كه دل هوادارانش را شکست و پول بیشتر را ترجیح داد.

منبع: توتال فوتبال

بیشتر بخوانید:
وکیل خلیل زاده: مرجع داخلی صلاحیت رسیدگی به پرونده شکایت پرسپولیس را ندارد
مهلت محدود پرسپولیس و خلیل زاده برای ارائه لایحه به کمیته وضعیت
نصرتی: پرسپولیس کار سختی مقابل شجاع خلیل زاده و هم‌تیمی‌هایش دارد

انتهای پیام/