شمار غایبین الشرطه برابر استقلال به ۷ نفر رسید

تیم فوتبال استقلال امشب از ساعت 22:15 در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الشرطه عراق می رود تا تکلیف خود را برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی مشخص کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، پیش از این، صفحه رسمی الشرطه در فیس بوک از غیبت علی فائز مدافع اصلی خود در دیدار با استقلال خبر داده بود. این بازیکن به دلیل احساس درد از ناحیه شکم، در هر دو جلسه تمرینی این تیم پس از بازی با الدحیل غایب بود و به دیدار استقلال نمی رسد.

علی حصنی مهاجم این تیم در تمرین گذشته به دلیل آسیب دیدگی، به صورت انفرادی به تمرین پرداخت و علاء علی مهاوی نیز تنها تمرینات بدنسازی را در سالن انجام داد که رسیدن آنها به بازی امشب نامشخص است.

اما جدا از این سه بازیکن، اکنون رسانه “المدی پیپر” عراق خبر از غیبت 4 بازیکن دیگر داد. محمد حمید سنگربان دوم الشرطه و حسن عاشور مدافع این تیم بازی با استقلال را از دست داده اند. همچنین رافائل سیلوا و گیلمن ریواس هر دو بازیکن خارجی این تیم نیز به بازی امشب نخواهند رسید.

این رسانه نوشته است ریواس به دلیل بیماری مادرش، پیش از بازی با الدحیل عربستان را به مقصد بغداد ترک کرده است. مادر ریواس به دلیل کسالت، در بیمارستانی در استان الانبار عراق بستری شده و این بازیکن نیز با کسب اجازه از کادرفنی، راهی عراق شده است تا بدین ترتیب شمار غایبین قطعی الشرطه در برابر استقلال به 5 نفر برسد و وضعیت علی حصنی و علاء مهاوی نیز قبل از بازی بررسی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
پیش بازی استقلال ایران-الشرطه عراق/بازی مرگ و زندگی!
اسامی داوران و ناظران دیدار استقلال و الشرطه
تعطیلی تمرینات استقلال پس از بازگشت به ایران
مژدهی: الشرطه شانس صعود ندارد اما حریفی از پیش بازنده برای استقلال نیست
کارگرجم: استقلال الشرطه را می‌برد و صعود می‌کند
استقلالی‌ها نگران داوری بازی با الشرطه
استقلال به دنبال رسیدن به رکورد سپاهان
زمان بازگشت کاروان تیم فوتبال استقلال به ایران مشخص شد

انتهای پیام/