شورای فنی تیم‌های ملی جودو بانوان برگزار شد/ اعزام شش ملی پوش به چین تایپه

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  جلسه شورای فنی بانوان قبل از اعزام تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان به رقابت‌های قهرمانی آسیا با حضور صدیقه کعبی زاده سرپرست نایب رئیسی فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش برگزار شد.

در جلسه شواری فنی سرمربیان تیم ‌های ملی نوجوانان و جوانان نیز حضور داشتند و سرانجام پس از بررسی های نهایی اسامی نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد. طبق بررسی های انجام شده از بین نفرات حاضر در اردوهای تیم ملی اسامی 6 جودوکار انتخاب شد و قرار است سه جودوکار در بخش نوجوانان و سه جودوکار در بخش جوانان راهی مسابقات قهرمانی آسیا شوند.

طبق برنامه ریزی مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم‌های ملی، دختران نوجوان و جوان جودو کشورمان مرحله آخر اردوهای تیم ملی اعزامی به چین تایپه از 28 تیرماه آغاز خواهد شد و ملی پوشان تا روز اعزام به مسابقات در اردوها حضور خواهند داشت. در جلسه شورای فنی امروز اسامی نفرات مشخص شد و پس از آغاز اردوی مرحله آخر اسامی نفرات اعلام خواهند شد.

لازم به یادآوری است، مسابقات جودو قهرمانی آسیا در رده نوجوانان و جوانان از پنجم تا هشتم مردادماه به میزبانی چین تایپه برگزار خواهد شد و ملی پوشان کشورمان در بخش پسران و دختران راهی این رقابت‌ها خواهند شد.

منبع: فارس