صادقیانی: به‌دنبال استعدادهای ناب برای المپیک 2032 در فضایی سالم هستیم

سرمربی تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران گفت که هدفش آینده‌سازی برای والیبال کشور در فضایی سالم است و بازیکنان انتخابی‌اش برای المپیک 2032 آماده می‌شوند.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه، به  نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، آرش صادقیانی پس از دریافت حکم ازسوی رئیس فدراسیون والیبال به عنوان سرمربی تیم ملی زیر 16 سال پسر اظهار کرد: نخستین باری است که برای این رده سنی مسابقات برگزار می‌شود و کمی فضای مسابقات آن ناشناخته است، اما امیدوارم با تشکیل تیم زیر 16 سال استعدادهای ناب که در آینده به درد والیبال کشور بخورند، شناسایی کرده و روی آن‌ها کار کنیم.

وی با ابراز امیدواری از کشف استعدادهای نوجوان در رشته والیبال تصریح کرد: این ورزش در چند سال اخیر مورد استقبال خانواده‌ها قرار گرفته و گرایش نوجوان‌ها به آن زیاد شده است به همین دلیل با جامعه آماری بالایی رو به رو هستیم که باید از میان آن‌ها برترین‌ها را بیابیم. مسلما از خانواده والیبال، هیات‌های استانی و آموزش و پرورش کمک خواهیم گرفت تا به درستی تمام بازیکنان را سنجیده و از میان آن‌ها انتخاب کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ادامه داد: شناسایی استعدادها هدف اول است و در ادامه به دنبال نتیجه مطلوب هستیم. نسبت به رقیبان آسیایی در زمینه آموزش کمی عقب‌تر هستیم به همین دلیل باید هر چه سریع‌تر به کمک فدراسیون و مربیان فعال، بازیکنان مستعد را یافته و تمرینات تخصصی را آغاز کنیم.

وی در خصوص انتخاب کمک مربیانش هم گفت: در حال مذاکره با افراد باسابقه و شاخص به عنوان کمک مربی هستم چرا که باید امکان یافتن بازیکنان مستعد را داشته باشند و البته ارتباط آن‌ها با بازیکنان اهمیت دارد. این مربیان باید توان اصلاح تکنیکی و آموزش به بازیکنان را داشته باشند. آموزش اخلاق و تاکتیک‌های حرفه‌ای بخشی از مهم‌ترین اهداف تیم است.

صادقیانی در پایان با تاکید بر این که بازیکنان انتخاب شده با انجام تمرینات تخصصی برای حضور در مسابقات پیش رو آماده خواهند شد، افزود: بازیکنان مستعد در ادامه به تیم‌های ملی رده‌های سنی دیگر خواهند پیوست تا به امید خدا در راستای اهداف فدراسیون والیبال بتوانیم بازیکنان با کیفیتی برای تیم ملی ایران در المپیک 2023 تحویل والیبال کشور دهیم.

انتهای پیام /